• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

LIONS Live: експерти-маркетологи представили концепцію шести сходинок креативної ефективності

23 Червня, 2020
Час прочитання: 7 хв.
A A
LIONS Live: експерти-маркетологи представили концепцію шести сходинок креативної ефективності
Share on FacebookShare on Twitter

В перший день онлайн-заходу LIONS Live експерти-маркетологи Джеймс Гарман (James Hurman) та Пітер Філд (Peter Field) представити результати свого нового дослідження, присвяченого креативній ефективності, яке було проведене для Cannes Lions та WARC. У ході цього глобального дослідження було розглянуто майже 5000 кейсів за період з 2011 по 2019 рік (зокрема усі переможці категорії Creative Effectiveness), що робить його одним із наймасштабніших у світі. В результаті цього дослідження маркетологи представили універсальну концепцію шести сходинок креативної ефективності.

Головне питання, яке поставили перед собою дослідники, було таким: яким чином наша індустрія може стабільно демонструвати ефективний креативний маркетинг?

Універсальна мова

Якщо запитати різних людей, що таке ефективність у маркетингу, вам скажуть, що це коли кампанія:

  • привертає до себе велику увагу,
  • є культурно релевантною,
  • підвищує продажі серед певної групи споживачів,
  • підвищує прибуток компанії,
  • має дуже високу рентабельність.

Тому перш за все маркетологи в ході свого дослідження спробували знайти єдине, всім зрозуміле визначення того, що собою являє ефективність у маркетингу. Для цього Гарман та Філд звернулися до поняття креативності.

Універсальне визначення креативності свого часу спробували дати агенція Leo Burnett та компанія Heineken.

експерти-маркетологи представили концепцію шести сходинок креативної ефективності
Шкала Leo Burnett
експерти-маркетологи представили концепцію шести сходинок креативної ефективності
Сходи креативності Heineken

Разом ці схеми дали можливість говорити про креативність та оцінювати її, кодифікувавши різні види креативності та розмістивши їх у порядку зростання їх цінності з точки зору креативної майстерності.

Це, в свою чергу, спонукало Гармана та Філда спробувати створити аналогічну шкалу та мову для креативної ефективності.

Так з’явилися сходинки креативної ефективності

Вони являють собою ієрархію результатів креативного маркетингу, розташованих у порядку зростання їх комерційного успіху.

сходинки креативної ефективності

Такі сходинки дозволяють знайти спільну мову працівникам рекламної індустрії. А також допомагають визначити кращі креативні роботи й показують, як за допомогою креативності можна досягти конкретних маркетингових результатів.

Впливові ідеї

Впливові ідеї використовують креативність для того, щоб максимізувати взаємодію зі споживачами та поінформувати їх про бренд. Такі кампанії ефективно використовують медіаканали й показують непогані результати за рядом параметрів (пригадування бренда, поширення в соцмережах, зароблені медіа канали тощо).

Як показав аналіз, успішними стратегіями для опанування рівня 1 є:

  • використання важливого культурного моменту
  • підтримка споживачів
  • боротьба з несправедливістю

Формування поведінки

Формування поведінки за допомогою креативності змінює поведінку споживачів на користь бренда. Тут маркетологам слід звертати увагу на такі параметри, як проникнення на ринок, лояльність споживачів та частота покупок.

Щоб досягти рівня 2 необхідні:

  • чітке уявлення про цільову поведінку
  • спрямування креативної ідеї на формування потрібної поведінки
  • привабливість нової поведінки в очах аудиторії

Зростання продажів

Зростання продажів спрямоване насамперед на короткострокову перспективу, для чого маркетологам необхідно слідкувати за такими параметрами, як обсяги продажів, частка ринку та рентабельність.

Успішні стратегії для досягнення 3-го рівня креативної ефективності передбачають:

  • креативне та цікаве для споживачів просування продажів
  • різноманітні заходи для взаємодії зі споживачами
  • «роздмухування» можливостей (великі наслідки маленьких ідей)

Розбудова бренду

Розбудова бренду передбачає спрямування креативності на покращення таких параметрів, як обізнаність споживачів щодо бренду, надання переваги певному бренду, ймовірність покупки та імідж бренду.

Серед успішних стратегій виходу на рівень 4 можна назвати:

  • привертання уваги до споживачів
  • акцент на сильних сторонах бренда
  • компенсація слабких сторін бренда

Комерційний тріумф

Комерційний тріумф означає вміння застосувати креативність так, щоб збільшити продажі та частку ринку довше, ніж на один квартал, чи довше, ніж триває кампанія.

Статистика показує, що успішні кампанії 5-го рівня:

  • використовують емоційний сторітелінг
  • переконують споживачів у слушності ідеї бренда
  • застосовують упаковку продукту в якості провідного медіаканалу

Знаковий образ на довгі роки

Цей останній, 6-й рівень забезпечує бренду комерційний успіх впродовж щонайменше трьох років. Відповідно, тут необхідними є такі креативні стратегії, які могли б лишатися незмінними протягом всього цього періоду:

  • влучне спостереження, яке не втрачає своєї актуальності
  • невичерпна ідея
  • довгострокове планування від самого початку

З «білою книгою», яка докладно розповідає про кожен рівень сходинок креативної ефективності та ілюструє їх відповідними кейсами, можна ознайомитись тут.

Джерело 1, 2

Теги: cannes lionsLions Liveаналітикабизнесмаркетинг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

9 Квітня, 2025

Young Lions Competitions 2025 — найпрестижніший міжнародний конкурс для молодих креаторів та маркетологів у віці до 30 років, який дає можливість заявити про себе на міжнародній арені. Цього року українські...

Читати даліDetails

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

Відбувся 5-ий онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2024»

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.