How to Win a Lion: вебінар із керівником Awards Team Cannes Lions

Офіційне представництво фестивалю Cannes Lions в Україні та Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) організовують ексклюзивний вебінар із Ніком Лобо, керівником департаменту Awards міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions.

17 березня 2020 року під час вебінару «Стратегії для перемоги на Cannes Lions 2020 або How to Win a Lion» Нік Лобо на реальних кейсах ознайомить аудиторію з основними стратегіями подачі робіт, їх оформлення та вкаже на помилки, які допускаються учасниками під час подачі заявок. Окрім кейсів та живого спілкування з Ніком, розглянемо найкорисніші поради від членів журі та самих учасників за попередні роки фестивалю.

Піднімуться найактуальніші питання, які виникають в українських компаній:

  • Чому важливо брати участь в Cannes Lions?
  • Що дає перемога кожному учаснику та команді, і як перемога змінює агенцію та ринок?
  • Як переконати клієнта? 

Також проаналізуємо всі зміни Cannes Lions 2020 та як враховувати ці нововведення на всіх етапах подачі роботи.

Ми разом пройдемо весь процес суддівства та виокремимо, що насправді є важливим, а що ні. Кожен етап, кожен крок, кожен аргумент буде підкріплено реальними кейсами та порадами від організаторів фестивалю, членів журі та переможців.

Вебінар розраховано насамперед на менеджмент компаній С-level: операційних директорів (CEO), креативних директорів (CCO), senior copywriters, art-директорів, фінансових директорів (CFO & FD). Також буде цікаво власникам продакшн-компаній, продюсерам і фрілансерам.

Чому виникла ідея організувати вебінар?

Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, Голова правління Асоціації Креативних Індустрій (CIAU):

«За всю історію участі українських креаторів у конкурсі Cannes Lions, Україна відзначена двома Каннськими Левами. Ми знаємо ще декілька прикладів успішних міжнародних колаборацій із українськими компаніями, з якими переможці розділяють свої досягнення.

Також нам відомо, що лише за останні три роки від України подано більше 100 креативних робіт на фестиваль. Ми не сумніваємося у потенціалі українських агенцій, тож припустили, що в українських компаній є брак інформації щодо подачі робіт, питання щодо вибору правильної категорії тощо. Тож, організовуючи цей захід, ми хочемо надати чіткі відповіді на важливі питання. А також проілюструвати аргументи “за” участь у фестивалі, яких інколи не вистачає для переконання клієнтів агенції. Радимо учасникам підготувати свій чеклист питань. Після прослуховування вебінару у вас буде можливість для додаткових уточнень у керівника Awards Team».

Вебінар із керівником департаменту Awards Cannes Lions Ніком Лобо відбудеться 17 березня 2020 року о 19:00.

Тривалість включення: 40 хвилин.

Мова заходу – англійська.

Участь у вебінарі – безкоштовна за попередньої реєстрації. Реєстрація відкрита до 23:00 16 березня 2020 року.

Увага: кількість учасників вебінару обмежена! Лише 80 осіб зможуть долучитися до трансляції.

Збереження відеозапису для подальшого поширення у соцмережах не передбачено.

Примітка

Вебінар «Стратегії для перемоги на Cannes Lions 2020» – захід, що організовується офіційним представництвом фестивалю Cannes Lions в Україні та Асоціацією Креативних Індустрій України (CIAU) у рамках формату професійних зустрічей Creative Intelligence Series.

Creative Intelligence Series.001

Попередньо було заплановано провести зустріч офлайн, але з міркувань безпеки всіх учасників та вжиття профілактичних заходів щодо розповсюдження вірусних інфекцій, прийнято рішення реалізувати лише онлайн-формат.

ВАЖЛИВО:

Нагородження Левами у 2020 році традиційно відбудеться. Ознайомитися із позицією оргкомітету Фестивалю Cannes Lions у зв’язку із розповсюдженням вірусу COVID-19 можна за посиланням.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...