How to win a Lion

Офіційне представництво фестивалю Cannes Lions в Україні та Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) організовують ексклюзивний вебінар із Ніком Лобо, керівником департаменту Awards міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions.

17 березня 2020 року під час вебінару «Стратегії для перемоги на Cannes Lions 2020 або How to Win a Lion» Нік Лобо на реальних кейсах ознайомить аудиторію з основними стратегіями подачі робіт, їх оформлення та вкаже на помилки, які допускаються учасниками під час подачі заявок. Окрім кейсів та живого спілкування з Ніком, розглянемо найкорисніші поради від членів журі та самих учасників за попередні роки фестивалю.

Піднімуться найактуальніші питання, які виникають в українських компаній:

  • Чому важливо брати участь в Cannes Lions?
  • Що дає перемога кожному учаснику та команді, і як перемога змінює агенцію та ринок?
  • Як переконати клієнта? 

Також проаналізуємо всі зміни Cannes Lions 2020 та як враховувати ці нововведення на всіх етапах подачі роботи.

Ми разом пройдемо весь процес суддівства та виокремимо, що насправді є важливим, а що ні. Кожен етап, кожен крок, кожен аргумент буде підкріплено реальними кейсами та порадами від організаторів фестивалю, членів журі та переможців.

Вебінар розраховано насамперед на менеджмент компаній С-level: операційних директорів (CEO), креативних директорів (CCO), senior copywriters, art-директорів, фінансових директорів (CFO & FD). Також буде цікаво власникам продакшн-компаній, продюсерам і фрілансерам.

Чому виникла ідея організувати вебінар?

Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, Голова правління Асоціації Креативних Індустрій (CIAU):

«За всю історію участі українських креаторів у конкурсі Cannes Lions, Україна відзначена двома Каннськими Левами. Ми знаємо ще декілька прикладів успішних міжнародних колаборацій із українськими компаніями, з якими переможці розділяють свої досягнення.

Також нам відомо, що лише за останні три роки від України подано більше 100 креативних робіт на фестиваль. Ми не сумніваємося у потенціалі українських агенцій, тож припустили, що в українських компаній є брак інформації щодо подачі робіт, питання щодо вибору правильної категорії тощо. Тож, організовуючи цей захід, ми хочемо надати чіткі відповіді на важливі питання. А також проілюструвати аргументи “за” участь у фестивалі, яких інколи не вистачає для переконання клієнтів агенції. Радимо учасникам підготувати свій чеклист питань. Після прослуховування вебінару у вас буде можливість для додаткових уточнень у керівника Awards Team».

Вебінар із керівником департаменту Awards Cannes Lions Ніком Лобо відбудеться 17 березня 2020 року о 19:00.

Тривалість включення: 40 хвилин.

Мова заходу – англійська.

Участь у вебінарі – безкоштовна за попередньої реєстрації. Реєстрація відкрита до 23:00 16 березня 2020 року.

Увага: кількість учасників вебінару обмежена! Лише 80 осіб зможуть долучитися до трансляції.

Збереження відеозапису для подальшого поширення у соцмережах не передбачено.

Примітка

Вебінар «Стратегії для перемоги на Cannes Lions 2020» – захід, що організовується офіційним представництвом фестивалю Cannes Lions в Україні та Асоціацією Креативних Індустрій України (CIAU) у рамках формату професійних зустрічей Creative Intelligence Series.

Creative Intelligence Series.001

Попередньо було заплановано провести зустріч офлайн, але з міркувань безпеки всіх учасників та вжиття профілактичних заходів щодо розповсюдження вірусних інфекцій, прийнято рішення реалізувати лише онлайн-формат.

ВАЖЛИВО:

Нагородження Левами у 2020 році традиційно відбудеться. Ознайомитися із позицією оргкомітету Фестивалю Cannes Lions у зв’язку із розповсюдженням вірусу COVID-19 можна за посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Docudays

Фестиваль 17 Docudays UA відбудеться онлайн

Цього року у зв’язку з карантином організатори вирішили провести 17 Docudays UA онлайн з 24 квітня по 3 травня! Усі фестивальні ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...