26 лютого відбулася презентація Creative Intelligence Series — нового формату професійних зустрічей від медіа Асоціації Креативних Індустрій України — CreativityUA.

Мета проєкту — стати місцем обміну досвідом та обговорення актуальних питань у креативних та суміжних індустріях. Це подія, яка стане своєрідним барометром креативних індустрій.

Під час першої зустрічі Creativity Team розповіла про Асоціацію Креативних Індустрій України, формати та проєкти Асоціації, а також можливості для співпраці та партнерства з Асоціацією та медіа CreativityUA.

Серед Creativity Team, що виступила під час заходу:

  • Костянтин Кузнєцов, голова правління Асоціації Креативних Індустрій України, офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер Днів Креативності та Форуму Креативних Індустрій;
  • Карина Борзаківська, PR-менеджерка Асоціації Креативних Індустрій та офіційного представництва Cannes Lions в Україні;
  • Марина Корчака, шеф-редакторка CreativityUA

Про формат Creative Intelligence Series

Впродовж року заплановано десятки зустрічей, під час яких розглядатимуть досягнення українських індустрій, особистостей, організацій; обговорюватимуть потреби НГО, маркетингу, бізнесу; порушуватимуть питання авторського права, культури, толерантності, активізму в Україні тощо. Експерти розкажуть, як складні та цікаві задачі вирішуються завдяки креативним ідеям та їхньому якісному втіленню на прикладах найцікавіших та ефективних українських та міжнародних кейсів. 

Оскільки напрямів багато, кожна з зустрічей відрізнятиметься тематично. Залучені експерти обираються як з перших ешелонів креативної еліти, так і серед молодих та амбіційних спеціалістів із релевантним досвідом.

Особливість формату в тому, що він демократичний у своїх проявах: залежно від тематики, зустріч може проходити у форматі відкритого інтерв’ю, public talk, окремих інтелектуальних сесій та брейнштормів, розбору кейсів і навіть виступів креативних партнерств – замовник + виконавець, агенція + бренд, законотворець + реформатор, митець + критик тощо.

Найближчі заплановані заходи Creative Intelligence Series 

17 березня 2020 р: онлайн-трансляція «How to win a Lion» із керівником Awards Team фестивалю Cannes Lions  

Онлайн-включення з Лондону (адже саме там працює оргкомітет міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions), під час якого керівник Awards Team Cannes Lions розкаже, як виграти Лева: окрім цього, будуть поради від журі та переможців Каннських левів різних років і різних категорій. 

27 березня 2020 р: Creative Intelligence Series: Cannes Lions Edition

Професійний розбір кейсів із категорії Sustainable Development Goals та Glass Lions від експертів рекламно-комунікаційної сфери.

У форматі динамічного 90-хвилинного спічу експерти проаналізують ключові складники роботи-переможця за схемою: інсайт — ідея — рішення — тренди та підсумки.

В результаті відвідувачі отримають відповіді на запитання:

  • чому ця кампанія перемогла?
  • які складові кейса-переможця?
  • які головні висновки/ результати/ поради?

Окрім цього, експерти спробують накласти досвід на українські реалії та спроектувати, чи можна розробити подібний кейс в Україні. 

Анонси найближчих подій та новини з’являтимуться на офіційних інформаційних ресурсах партнерів Асоціації Креативних Індустрій України та creativity.ua.

Якщо у вас є питання / тема, яку хотілося б висвітлити у рамках Creative Intelligence Series, — пишіть на [email protected]

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.