Платформа під назвою LIONS Live працюватиме протягом червня під гаслом «Креатив має значення». Передбачається, що діяльність платформи досягне свого піку в час запланованого раніше проведення Міжнародного фестивалю креативності «Каннські Леви» — 22-26 червня.
LIONS Live включатиме майстер-класи та зустрічі з легендами креативної індустрії, лекції експертів, бесіди спікерів, заявлених на Фестивалі 2020 року, та добірку найпопулярніших майстер-класів та навчальних модулів зі світу креативу, ефективності та маркетингу.
На платформі також будуть представлені Future Gazers — серія виступів галузевих експертів, які оцінять те, як COVID-19 змінив орієнтири та підходи до тем, оголошених Cannes Lions на 2020 рік. У цьому розділі можна буде ознайомитися з найкращими відповідями на поточну кризу від світового креативного співтовариства, яке зараз ділиться на нещодавно запущеній платформі «Креативність рухає нас вперед». Доступ до LIONS Live безкоштовний.
На платформі також можна буде переглянути найбагатший архів кейсів. Він включає 200 000 кампаній, представлених на Cannes Lions, та записи 1600 фестивальних бесід і дискусій. Архів, доступ до якого зазвичай надається лише за передплатою, упродовж попередньо визначеного фестивального тижня стане доступним для всіх. Він має стати джерелом натхнення, сприяти народженню нових креативних ідей.
Крім того, протягом червня кожен охочий зможе отримати доступ до спеціального курсу лекцій і майстер-класів Cannes Lions на 42courses.com. Теми лекцій — креативна ефективність, стратегія, сторітеллінг, поведінкова наука та діджитал-маркетинг.
Одночасно сестринські компанії Cannes Lions — MediaLink та WARC — також реалізовуватимуть свої заплановані в Каннах активності у віртуальній формі. Так, можна буде відвідати віртуальний майданчик MediaLink та уроки з найкращих стратегій ефективності з усього світу, представлені WARC.
«Щоб досягти прогресу через креатив та підтримати наше співтовариство в цей непростий час, ми хочемо надати світовій індустрії можливість навчатися та розвиватись онлайн. Вперше за майже 70 років ми позбавлені можливості об’єднати в червні всю галузь в одній географічній точці. Натомість ми надаємо креативній спільноті віртуальну платформу для співпраці, навчання та вирішення нагальних проблем. Адже зараз, як ніколи, креатив справді має значення», — зазанчив Саймон Кук, керівний директор Cannes Lions.
Нагадаємо, цього року фестиваль «Каннські Леви» скасували. А локальний конкурс Young Lions Competitions Ukraine 2020 відбудеться. Переможці поїдуть представляти Україну під час міжнародного конкурсу в Каннах у 2021 році. Деталі конкурсу та дедлайни подачі заявок за посиланням.