Cannes Lions 2020 оголосив новий дедлайн подачі робіт

Нагадуємо, подачу робіт відкрито з 16 січня 2020 року. Але, зважаючи на перенос дати проведення Фестивалю, організатори продовжили дедлайн подачі робіт та оплати.

Дедлайн подачі робіт — 30 червня 2020 року.

Перший термін оплати участі по стандартній вартості — після 12 березня 2020-го. Другий термін — після 7 травня 2020-го. Третій термін оплати участі — після 28 травня 2020 року.

Строки реалізації кампанії, що подається на Каннські Леви

Організатори зазначають, що строкі реалізації кампанії, яка подається на Фестиваль, залежить від Лева. Також вони рекомендують перевіряти ці терміни перед тим, як оформляти заявку на участь.

1 березня 2019 року – 31 травня 2020 року: мінімум дві третини кампанії повинно відбутись за цей період. Термін дії релевантний для таких Левів:

  • Brand Experience & Activation
  • Creative Data
  • Creative eCommerce
  • Design
  • Digital Craft
  • Direct
  • Entertainment
  • Entertainment Lions for Music
  • Entertainment Lions for Sport
  • Glass: The Lion for Change
  • Health & Wellness
  • Innovation
  • Media
  • Mobile
  • Pharma
  • PR
  • Social & Influencer
  • Sustainable Development Goals
  • Titanium

1 березня 2019 року – 31 травня 2020 року: усі елементи та екзек’юшн кампанії, що подається, повинні бути впроваджені вперше в рамках цього періоду. Термін дії релевантний для таких Левів:

  • Film
  • Film Craft
  • Industry Craft
  • Outdoor
  • Print & Publishing
  • Radio & Audio

Для Creative Business Transformation Lions термін дії 1 березня 2017 року – 31 травня 2020 року. За цей період користувач повинен стати свідком запуску нових або переходу компанії на нові внутрішні системи або операції.

Для Creative Strategy Lions термін дії 1 березня 2017 року – 31 травня 2020 року. Протягом цього періоду стратегія, що подається, повинна бути вперше реалізована.

Для Creative Effectiveness Lions ваша робота, щоб бути придатною для оцінювання, повинна була виграти або потрапити в шортлист Cannes Lions у 2017, 2018, 2019 роках.

Чи можна повторно подати роботу, яка оцінювалась у 2019 році?

Одну і ту ж роботу не можна подавати в один і той же Лев протягом наступного року. Проте, зважаючи на терміни дії кампанії, роботу можна подати в іншу категорію.

Розуміючи, що деякі кампанії тривають кілька років, організатори в цих випадках рекомендують продемонструвати значну еволюцію в роботі, що подається, щоб це врахувати при оцінюванні. Фестиваль має право вирішувати, чи ця робота достатньо розвинулася і чи може вона вважатися новою, прийнятною роботою.

Також на сайті можна знайти вартість подачі робіт, інформацію про скасування та повернення коштів, а також дати оприлюднення шортлистів і переможців. А ще деякі важливі повідомлення для переможців.

Читайте також: як здобути Лева — топ-поради від керівника департаменту Awards Cannes Lions Ніка Лобо.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Стажування, курси, стипендії: добірка актуальних можливостей для креаторів

Де креатору підвищити свій професійний рівень, знайти нові джерела для натхнення або новий трамплін для зростання? Це питання завжди актуальне, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.