Шість етапів стратегії бренд-комунікації: головне з другого вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...

Жюри фестиваля «Белый Квадрат» о фестивалях рекламы и участии в них во время кризиса

Международный фестиваль «Белый Квадрат» (White Square) в этом году пройдет 9-11 июня в офлайн- и онлайн-формате. Ежегодно в фестивале участвует более 1000 конкурсных проектов, ...

Жюри фестиваля рекламы «Белый Квадрат» о креативности и вызовах для индустрии коммуникаций

Международный фестиваль «Белый Квадрат» (White Square) в этом году пройдет 9-11 июня в офлайн- и онлайн-формате. Ежегодно в фестивале участвует более 1000 конкурсных проектов, ...

Визначення каналів комунікації та робота з ними: головне з першого вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців ...

Сторітелінг і технології, популярність стрімінгових платформ і враження від конкурсу Pitch UA 3

Айра Наполіелло (Ira Napoliello), сторітелер і менеджер креативного та бізнесового секторів аудіовізуальної індустрії. Має з два десятки років досвіду створення, ...

Всередині людиноцентричного бізнесу, або Як українські компанії боряться з ейджизмом на робочому місці

Дізнались про те, за допомогою яких креативних проєктів та ініціатив деякі українські компанії боряться з ейджизмом на робочому місці.

Шлях офісного самурая, або Клієнтські гойдалки в житті івент-агентств

Олексій Куликов, засновник івент-агентства [email protected], про те, що таке клієнтські гойдалки і шлях офісного самурая, а також про те, чому ...

5 порад щодо балансу між бажаннями та можливостями у творчому процесі

Звичка — ворог креативу, або 5 порад щодо балансу між бажаннями та можливостями у творчому процесі

UX-дизайнерка компанії Microsoft, блогерка Джоанна Нгай дає поради щодо того, як досягти гармонії між бажаннями та можливостями, не звертаючи увагу ...

Тонкощі інфополювання, або Чому аналіз інфополя важливий і як користуватись його даними

Коли і кому насправді потрібен моніторинг та аналіз інфополя та як визначити його параметри? Що таке аналітика та коли вона ...

Розподіл авторських прав між співавторами, або Як поділити твір

За замовчуванням правовласником завжди є автор, тобто сукупність майнових прав (використовувати, дозволяти чи забороняти використання) належить автору, якщо різного роду ...

Креаторам час палити брифи. І не боятися експерименту

Нові умови диктують креаторам нові принципи роботи. Яким шляхом має піти рекламна галузь? Директорка зі стратегії та проєктування агенції Chemistry ...

LIONS Live: які уроки креативна спільнота може почерпнути у легендарних кінематографістів

Колишній віцепрезидент з маркетингу Warner Brothers, вважає, що креативникам не завадило б почерпнути у легендарних кінематографістів деякі уроки.