• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

22 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?
Share on FacebookShare on Twitter

У івент-просторі PMHUB пройшов мітап, присвячений івентам та індустрії заходів, PMHUB Talk 2022. Подія стала офіційною пре-паті Event Industry Forum 2022 і зібрала провідних гравців галузі — від організаторів фестивалів та бізнес-конференцій до фешн-шоу. На події учасники обговорили поточний стан індустрії, виклики, можливості й навіть майбутнє всього ринку.

Яким буде майбутнє фестивалів — Дмитро Сидоренко, Atlas

Ми в Atlas великі оптимісти — у березні 2020 року сприйняли пандемію як іще одну перешкоду, яку подолаємо й загартуємося. Тепер ми впевнені, що цей рік стане останнім, коли коронавірус так сильно впливатиме на світ. Щодо боротьби з нашим сусідом, то ми перебуваємо в цій ситуації вже довгий час, тому тут нічого боятися. Atlas уже планує артистів на 2023 рік, ми маємо довгострокові плани.

Наша мета — стати найбільшим фестивалем у Європі, і ми поступово йдемо до цього. Зараз плануємо переїзд із ВДНГ на острів Муромець. Річ у тому, що в Експоцентрі нам усе більше не вистачає місця, а за кілька років ми з нашими амбіціями там банально не помістимося. На острові є велика територія без дерев — нічого не доведеться вирубувати — її можна облаштувати й приймати гостей.

Нещодавно ми з партнерами випустили фільм, і я впевнений, що такі ініціативи є важливими в колаборації організаторів і партнерів. ТБ та інша традиційна реклама все ще працює, але також потрібні креативні рішення. Ми постійно контактуємо зі своєю аудиторією через фестиваль, Atlas Agency та інші ініціативи. У рамках фестивалю згенерували так багато ідей, що комерційний директор врешті-решт нам сказав: досить, давайте вже реалізовувати.

Як розвиватиметься кар’єра івент-фахівців після пандемії — Денис Ринський, Event Industry Forum, Global Events

Нині ми бачимо, що після пандемії багато людей пішли зі сфери, вони вже не на ринку. З різних причин — для когось були критичні фінансові проблеми, хтось, можливо, недостатньо професійно ставився до заходів.

Я впевнений: класний івент-спеціаліст, що робить круті події, у будь-якому разі залишиться на плаву. Якщо в тебе сотня івентів за спиною, тоді точно буде робота. Вірю, що криза не повинна стати причиною якоїсь зупинки, опускання рук. Але тут усе залежить від людей — хто вірить, хто має енергію, той отримає свою частину ринку.

Яким буде майбутнє бізнес-івентів — Юрій Пивоваров, Київський міжнародний економічний форум

У майбутньому бізнес-івентів я бачу кілька напрямів. Багато розробників заходів усе частіше роблять ставку на нетворкінг, відсуваючи контент на другий план. Я розумію таку стратегію, але ми рухаємося в іншому напрямку. Контент — одна з ключових речей для івенту, тому ми намагаємося його максимально урізноманітнити: пропонуємо дебати, дискусії, презентації та інші формати.

Крім того, бізнес-івенти перетворюються на шоу, де є не лише факти, а й емоції. Говорити про серйозні речі без вау-ефекту вже нікому не цікаво. Тому аудиторію важливо приваблювати новими технологіями, інтерактивними рішеннями, спікерами.

Виходячи з нашого досвіду, для партнерів такі заходи, як КМЕФ, насамперед означають статус і репутація. Нам вдалося створити проєкт, який приваблює бренди, до якого хочуть приєднатися. І компанії приходять до нас, щоби стати частиною важливої іміджевої історії.

Що чекає на фешн-індустрію — Володимир Нечипорук, Ukrainian Fashion Week

Коронавірус вніс свої зміни до фешен-індустрії та івентів, але глобальні речі залишилися незмінними — моделі так само ходять по подіуму Зараз ми активно просуваємо формат фіджитал, який поєднує онлайн і офлайн.

Завдяки онлайн-напряму — трансляціям на MEGOGO — ми отримали аудиторію в 100 000 глядачів із 62 країн. Це дуже добрий показник — фізично нам вдається привозити дуже обмежену кількість закордонних інсайдерів, журналістів, баєрів.

Компанії приходять до івент-організаторів для створення нових способів колаборацій та просування. Стандартні інструменти працюють дедалі гірше — з іншого боку, ефективними стають креативні рішення. Наші дизайнери чудово кооперуються з брендами, в результаті чого виходять гучні маркетингові історії.

Наприклад, разом з Epson ми зібрали студентів по всій Україні, дали їм технології та інструменти й запропонували зробити власну колекцію. У результаті інформаційна кампанія тривала довше, ніж ішов сам проєкт. А Epson зміг продемонструвати свою причетність до креативних індустрій. Креатив переміг бабло — і це чудово.


Читайте також:

«Ми зробимо вашу подію незабутньою»? Яких кліше краще уникати в івент-сфері

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

РЕКОМЕНДОВАНО

Вміст недоступний

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.