• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Як творці заголовка The House задали тон кошмарній комедії Netflix

10 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Коли минулого місяця (14 січня) на наші екрани вийшла анімаційна антологія Netflix The House з тривожним гуркотом, режисери Nexus Studios Ніколас Менард і Маншен ​​Ло відкрили перші скрипучі двері за допомогою намальованої від руки заголовків. The House відкривається екскурсією будинком для вступної сцени. Маншен ​​і Ніколас зіткнулися зі значною проблемою: за ці 30 секунд створити настрій для трьох різних світів The House, створивши при цьому щось візуально відокремлене від анімації.

Режисери Емма де Свеф, Марк Роелс, Нікі Ліндрот фон Бар, Палома Баеза і продюсер Nexus.

«З нашого першого спілкування з режисерами The House ми одразу зрозуміли, що нам потрібен візуальний контраст між вступом і фільмами; 2D-анімація була простою», — розповідають Маншен ​​і Ніколас. Гравюри на дереві дев’ятнадцятого століття були використані як відправна точка, допомагаючи сформувати чіткий візуальний підпис для послідовності: «елегантний», але «наповнений напругою», як вони висловлюються. Що стосується цього настрою, режисери пояснюють, що знайти правильний тон було актом балансування: «Не всі три фільми — це жахи, тому ми постійно намагалися переконатися, що [послідовність] не була надто примарною».

Щоб створити візуальну мову, яка б представляла всі три фільми, Маншен ​​і Ніколас «інстинктивно» звернулися до «нейтральності» чорного та білого через їх потенціальної загадковості. Вони також посилалися на окремі елементи фільму в заголовку; наявність живих рухомих сходів вказує на архітектора, який постійно змінює план будинку у фільмі Емми де Свеф і Марка Роелса.

«При перегляді антології нас вразило те, що, хоча будинок мав схожі риси від розділу до розділу, він, здавалося, не мав певного планування, — пояснюють Маншен ​​і Ніколас. — Це змінило форму. Це надавало досить моторошний вид просторам, показаним у фільмах; людина намагається створити ментальну карту місця. Тож це була чудова основа для теми нашої вступного ролика».

В іншому місці режисери співпрацювали з дизайнером Джоліном Массоном для шрифту; Було використано Brick Ферміна Герреро, тип, заснований на «старих вивісках пабу Brick Lane», що завершує вигляд віньєтки чорних відбитків на чорному екрані. Вони пояснюють, що цей тип також був доречним, щоб представити світ, натхненний Англією. Для останніх штрихів анімації Маншен ​​і Ніколас стверджують: «Ми схильні бути аніматорами, тому ми змусили нашого аніматора Дункана Гіста анімувати сходи вручну. Те ж саме стосується нашого аніматора Айріс Аболс, яка ретельно анімувала стилізовані орхідеї, переконавшись, що кожна пелюстка має чудовий об’єм».

Як творці заголовка The House задали тон кошмарній комедії Netflix
Як творці заголовка The House задали тон кошмарній комедії Netflix
nexus-studios-the-house-title-sequence-animation-itsnicethat-01.jpg

Джерело


Читайте також:

Моторошний анімаційний фільм The House виходить на Netflix

Теги: кінокреативрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Коли слова вбивають. В Україні розробили проєкт, що аналізує геноцидну риторику
Ідеї

Коли слова вбивають. В Україні розробили проєкт, що аналізує геноцидну риторику

29 Листопада, 2023

Український Інститут та креативна агенція Bickerstaff.932 розробили проєкт для моніторингу геноцидної риторики – Genocide Speech Monitor. За допомогою нього можна аналізувати рівень геноцидної риторики у публічних висловлюваннях лідерів різних країн....

Читати далі

БФ «Право на захист» оголошує конкурс мінігрантів на створення й розповсюдження креативних матеріалів про явище безгромадянства та осіб без громадянства

Як «роздягнути» Döner Mаркет та перевиконати план у 2 рази. Інфлюенс-кампанія від OMG agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

У Києві покажуть сучасний балет «Д.І.М.» про вимушену міграцію

8 Грудня, 2023
Бізнес та Інновації

«MAKE SENSE» розробили на замовлення Cosmolot КСВ проєкт «Brave Inventors»

4 Грудня, 2023

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Брендування книг логотипом компанії – новий рівень корпоративної естетики
Інсайти

Брендування книг логотипом компанії – новий рівень корпоративної естетики

8 Грудня, 2023

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.