Солодка амністія: як дизайн паковання солодощів змінює категорію
Працюючи з дизайном паковання в категорії солодощів, команда Dozen Agency спостерігає, як трансформується категорія, її зовнішній вигляд і сам принцип ...
Організатори фестивалів і засновниця Green Team Task Force поділилися своїми ідеями щодо того, як музична індустрія може стати свідомішою та екологічнішою.
WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту
WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...
Прийоми проти ЛОМу: що таке кенселінг і як інфлюенсеру не потрапити під публічне засудження
ХХІ століття відзначилося силою-силенною нових професій. Блогер — одна з перших. Соціальні мережі — давно один із найпотужніших публічних рупорів, ...
Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбудеться 15-21 лютого 2021. Ключова тема івенту — трансформації як ...
Ідеї є всюди, або 5 речей, необхідних для народження інновацій
Найкращі ідеї народжуються там, де люди найменше сподіваються їх знайти — вважає Емі Стентон, засновниця та керівниця PR-агенції Stanton & ...
Повчання, переспіви та підмочені репутації: найгірша реклама до Супербоулу 2021
Міфічні «ідеальні люди» є невмирущим рекламним кліше, але ми не для того витерпіли цей рік, щоб найгірша реклама до Супербоулу 2021 повчала нас, як жити.
Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на SHKALA 2021
2 та 3 лютого 2021 року відбувся Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021. Подія у сфері трансформації українського ...
Дивні шрифти, освіта, соціальний брендинг: тренди в дизайні від студії LLIWELL
Ринок дизайну в Україні стрімко змінюється, так само як і суміжні індустрії. Глобально можемо спостерігати все більшу актуалізацію невеликих студій ...
Інфлюенсер-маркетинг як спосіб просування FMCG-товарів: складові стратегії та взаємодії з блогерами
Тетяна Урюпова, Head of Air Brands, стратегічного агентства інфлюенсер-маркетингу, розповіла, чому інфлюенсери в соцмережах — ідеальні медіа для сфери FMCG ...
Чотири поради, як брендам вдало інтегруватись у відеоігри
Коли відеоігри стали тривимірними, а їхні бюджети перевалили за сотні тисяч доларів, бренди побачили в іграх майданчик для промо. Вдалося ...
Продовжуємо ділитись вижимкою інсайтів з доповідей спікерів онлайн-конференції «Інформоперація Різдво». Нагадаємо, під час конференції 17 експертів з різних галузей підсумовували ...