Точка зору

Cannes Lions

10 + 1 порада від українських срібних призерів Young Lions Competitions 2019 у Каннах

Триває реєстрація на локальний конкурс молодих креаторів Young Lions Competitions Ukraine 2020 в категоріях Print, Design, Film. Незважаючи на ймовірне ...

Як агенція може працювати без офісу

Агенції Volontaire спокійно вдається працювати без офісу ще з 2018 року. Такий досвід дистанційної роботи може бути корисним і для інших організацій.

Як подолати креативне вигорання: дещо з власного досвіду британських креаторів

Том Пойнтер, директор британського агентства Southpaw, ділиться досвідом боротьби зі стресами та креативним вигоранням, а також методами психологічної підтримки, впровадженими ...

Чому люди з інвалідністю – найкращі інноватори

Аргумент на користь того, чому люди з інвалідністю – це аж ніяк не примха кадрової політики, а найкращі інноватори, яких тільки можна знайти.

Креатив, дані та майбутнє агентств: як вирішити креативну кризу

Сьогодні всюди можна почути або прочитати думку, що у світі реклами настала криза креативу. Загалом, це не новина, але ознаки ...

Чи має сенс Міжнародний жіночий день у небінарному світі?

Якщо у небінарному світі визначення лише гендерів чоловік/жінка поступово перестає бути абсолютним, то чи є сенс присвячувати окремий день виключно жінкам?

Що читати промовцям: книжкові рекомендації від менеджерки з комунікацій Arricano Олени Обухівської

Зазвичай ми просимо представників креативних індустрій розповісти про книжки, які на них вплинули чи надихнули. Але цього разу трохи відходимо ...

Окей, бумер! Або чому ейджизм – ворог креативу

Замість передмови: «Бумерами» називають людей покоління «бебі-буму» – тих, хто народився з 1946 до 1964 роки. Він – креативний директор ...

Золота жила ненависті: «Кішки», Peloton та все те, що ми любимо лаяти

Мюзикл «Кішки» був просто приречений на сумнівну славу у сучасній поп-культурі, щойно з’явився його перший трейлер у всьому блиску «моторошної долини».