• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

#СтопКультурнийКарантин: всеукраїнська акція представників креативної індустрії

13 Травня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
#стопкультурнийкарантин: креативна індустрія України протестує через культурний карантин
Share on FacebookShare on Twitter

12 травня, о 22:00, представники культурних та креативних індустрій України провели акцію протесту під назвою #стопкультурнийкарантин. Про це повідомляється на Facebook-сторінці Kyiv Music Days.

«Ми не німі, але нас не чують! Якщо нас не чують, то нас побачать Пандемія Covid-19 зупинила весь світ. Коли уряди інших країн рятують свої економіки шляхом підтримки населення та бізнесу, планують поетапні виходи з карантину та прогнозують ймовірні сценарії для індустрій, український уряд ще тільки розробляє програми подолання кризи. При цьому сфера креативних індустрій та видовищних заходів знаходиться у забутті. Нас ніби не існує.

Ресторанам дозволили літні майданчики та їжу на виніс, перукарням – попередній запис та чіткі вимоги соціальної дистанції, навіть для торгівельно-розважальних центрів – обмеження щодо кількості відвідувачів. План майже готовий для всіх галузей, окрім індустрії культури та видовищ. Схоже нас немає в сценарії уряду.

В уряду не існує сценарію для нас, для понад 250 000 осіб – артистів, акторів, музикантів, балетмейстрів, організаторів заходів, кінотеатрів, івент агенцій, технічного персоналу світла, звуку та сцени, декораторів, квиткових операторів… У нашій галузі – сотні спеціалізацій та професій, без яких годі уявити сучасне культурне життя країни сьогодні», — йдеться в повідомленні.

Так, 12 травня, о 22.00, на знакових локаціях українських міст увімкнули спрямовані в небо промені світла.

#стопкультурний карантин, фото Алекса Глущенко
Фото – Алекс Глущенко
акція протесту проти культурного карантину, фото Алекса Глущенко
Фото – Алекс Глущенко

Проєкт #стопкультурнийкарантин було реалізовано силами й коштами гравців ринку менше, ніж за 5 днів. У цей короткий строк до акції доєдналися понад 25 міст України. Задля помітного й ефективного результату організатори загалом задіяли 5400 світлових приладів. У столиці можна було побачити близько 20 стовпів світла, що були спрямовані зі знакових київських локацій: Співоче поле, Маріїнський парк, Андріївський узвіз, Поштова площа, Арка Дружби народів та інші.

Фото – Вероніка Гусєва
Фото – Вікторія Квітка
Фото – Вікторія Квітка
Фото – Юрій Стефаняк

Харків, Львів, Хмельницький, Вінниця, Черкаси, Одеса, Чернігів, Ужгород, Тернопіль, Київ, Рівне, Полтава, Умань, Маріуполь, Кам’янське, Кременчук, Дрогобич, Стрий, Вишгород — прокатні та продакшн-компанії цих міст облаштували майданчики з освітлювальними приладами, щоб водночас, всім разом, увімкнути світло, тим самим викликати неабиякий подив та захоплення як мінімум, 6 мільйонів українців. За хештегом #стопкультурнийкарантин можна спостерігати тисячі зображень та відео, викладених користувачами у соціальних мережах, а онлайн-трансляцію переглянуло вже 110 тисяч глядачів.

«Багатотисячна аудиторія івент-спеціалістів нашої країни протягом останнього місяця залишається без роботи, й фактично їх компанії на межі банкрутства. Нам дуже прикро, що у так званому поетапному плані виходу із карантину для  нашого ремесла не знайшлося місця і правил. 

Цією мирною акцією ми об’єдналися заради того, аби бути “почутими” — щоб нас побачили, звернули увагу на нашу діяльність та врахували потребу у відновленні організацій подій у державі. Нам слід почати працювати на рівні з іншими галузями та видами діяльності. Стоп культурний карантин!», — коментує Денис Ринський (Event Industry Forum, Львів).

Акцію було заплановано та проведено з конкретною метою — щоб влада вийшла на відкритий діалог з індустрією. Серед пропозицій є такі, що зможуть значно спростити вимушену зупинку діяльності компаній галузі та допомогти пережити карантинні заходи.

«Ми презентуємо сучасну культуру України й ми переконані, що ця мирна акція увійде в історію. Окрім надзвичайної видовищності і яскравості, вона ще раз довела наступне — українці можуть та вміють об’єднуватися заради єдиної мети. Тож, нас дуже багато, й ми просимо вийти з нами на діалог. Задля того, аби розробити єдині уніфіковані правила виходу із цієї кризи. Ми готові допомогти», — коментує Євгенія Стрижевська, засновниця Kyiv Music Days.

Фото на головній — Оля Закревська.


Можливо, вас також зацікавить інтерв’ю з видавницею Юлією Орловою про те, як справи у сучасних українських видавництв, що і скільки читають у карантин та що змінилося в уподобаннях аудиторій.

Також читайте головні інсайти про благодійну колаборацію та піар з прямого ефіру CELEBRITY MARKETING live #2. Гостею Анни Міщенко стала PR-агентка БФ «Жизнелюб», Гаріка Корогодського та Володимира Дантеса.

Теги: карантинкреативкультураУкраина

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.