Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020

Ці три британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 скористалися нагодою привернути увагу до таких проблем як пластикове забруднення, вимирання диких тварин та вуглецеві викиди. Цілком в стилі цього дня вони запропонували людям можливість долучитися до справи захисту довкілля, позиціонуючи це як розпродаж.

Buy More Rubbish (Public Fibre, The Ocean Cleanup)

Цієї Чорної п’ятниці лондонський модний бренд Public Fibre скористався своєю платформою, щоб «продавати» ті десять речей, які найчастіше можна побачити серед сміття, що плаває в океані.

Ця незалежна ініціатива поставила собі за мету зібрати кошти на користь некомерційної організації The Ocean Cleanup, яка намагається почистити моря від пластикового сміття. Проєкт також проливає світло на проблему надмірного споживання, оскільки кожної Чорної п’ятниці численні упаковки від товарів додаються до тих обсягів пластикового сміття, що вже існують у світі.

Таким чином серед речей, які екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 пропонують людям в них купити, опинилися обгортки від їжі, пластикові пляшки, кульки, одноразовий посуд, соломинки для напоїв, скляні пляшки, алюмінієві бляшанки, пластикові кільця від пивних бляшанок, автомобільні шини і та річ, яка стала життєвою необхідністю в 2020 році – медична маска.

Nature’s Closing Down Sale (ENGINE, Born Free Foundation)

Born Free Foundation також вирішила у Чорну п’ятницю 2020 взяти приклад з реклами розпродажів. Кампанія Nature’s Closing Down Sale закликала свою британську аудиторію стати спонсорами тварин, які перебувають під загрозою вимирання, доки ще не пізно. Адже пожертва на підопічну тварину становить якихось три фунти стерлінгів на місяць.

Для цього агенція ENGINE випустила рекламний ролик, де комедійний актор Гаррі Пікок зіграв аж надто енергійного продавця. Він ледве з екрану не вискакує, пояснюючи, що кількість диких тварин у світі скоротилася на 70% за останні 50 років. І це стосується навіть таких улюбленців публіки як тигри, слони та носороги.

Архівні записи тварин з «Червоної книги» перекриваються графіками продажів з численними гострими стрілками. А продавець в цей час без упину агітує налітати й купувати.

Кеті Гопкінс, креативна директорка ENGINE, пояснила, що та атмосфера поспіху, яку зазвичай нагнітає реклама розпродажів, є ідеальним способом підкреслити розпачливе становище дикої природи.

Another Tee (20something, SeaTrees)

Ще одним прикладом того, як діяли екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020, є проєкт креативної компанії 20something. Вона виклала у продаж футболки, які повністю компенсують вуглецевий слід, що лишає по собі пересічна людина за все життя. Коштує така футболка 3600 фунтів стерлінгів.

Зроблена вона з тканини EarthPositive, яка є кліматично нейтральною. Виготовляється така тканина на фабриках, що працюють на зеленій, відновлюваній енергії, з сировини, виробництво якої не шкодить довкіллю.

Вуглецева компенсація, яка становить більшу частину ціни такої футболки, реалізується шляхом насадження прибережних мангрових лісів, що витягують з повітря вп’ятеро більше вуглецю, ніж тропічні ліси суходолу.

Але оскільки мало хто може дозволити собі більше однієї такої футболки, креативна команда також створила футболку за 39 фунтів стерлінгів. Вона компенсує річний вуглецевий слід жителя Євросоюзу.

Історія створення цієї футболки прямо на ній і написана: вуглецева нейтральність, ефект мангрових дерев та посилання на сайт, де її можна купити.

Елліотт Старр, старший копірайтер 20something, зазначив, що однієї лише вторинної переробки недостатньо, щоб звести до нуля викиди парникових газів до 2025 року. Ключова роль тут належить розумному споживанню. Але навіть якщо люди купуватимуть менше, вони не перестануть купувати футболки. Тому й була створена Another Tee.

Джерело 1, 2, 3

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...

WOG випустила LOL-комбо пропозиції, які придумали клієнти

До 1 квітня мережа АЗК WOG випустила серію постерів із наборами LOL-комбо. Авторами таких наборів WOG стали самі клієнти. «Ми ...