• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Дванадцятий випуск Customer Experience: проєкт MAMI та КНЕУ

25 Липня, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
Дванадцятий випуск Customer Experience: проєкт MAMI та КНЕУ
Share on FacebookShare on Twitter

Сучасне мистецтво маркетингу – це унікальний мікс прагматичної економіки, креативної стратегії, менеджерських навичок та, власне,  яскравої особистості, яка все це складає та втілює у практику. Саме тому Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ) разом з Київським національним економічним університетом ім. Вадима Гетьмана (КНЕУ) приділяють особливу увагу майбутнім маркетологам, які будуватимуть ринок України.

«Сьогодні бізнес як ніколи відчуває кадровий голод. Ми потребуємо сильних фахівців – тих, що не лише мають міцну базу, але й можуть адаптуватися до умов, які змінюються з великою швидкістю. Від них залежить розвиток нашої економіки та бізнесу і, як наслідок, – наша перемога і процес відбудови. – наголошує Наталія Морозова, голова правління МАМІ. – Зараз, з 12-м випуском  програми Customer Experience, з’являється все більше впевненості у тому, що цю потребу в Україні закриють наші випускники. Вони мають те, що нам потрібно – сильні навички комунікації та стратегічного планування, а найголовніше — свіжий погляд та віру у зміни».

Проєкт започатковано у 2013, і з того часу він постійно вдосконалюється, адже динамічний бізнес диктує свої правила. Цього року, з лютого по травень, у програмі взяли участь 336 студенти. Їм було запропоновано насичену програму: 14 тем, 17 експертів, 14 лекцій та 7 практичних зайнять, загалом 47 годин.

До традиційних сесій з маркетингових комунікацій додались презентації з Sustainability Communications / Комунікація сталості, Лідерства, Сервісорієнтації.

Щира дяка майстрам, які знайшли час та поділилися своїми практичними знаннями. Це експерти з унікальним досвідом, що саме зараз створюють та утримують ринок. Їхній вклад надзвичайно цінний, адже їхні навички кризового менеджменту пройшли неодноразову перевірку реальністю.

Викладачами були керівники відомих агенцій маркетингових сервісів: Світлана Степаненко (BetterSvit), Олександр Микитенко та Михайло Яблочков (MEX a member of Havas), Юлія Судакова і Катерина Чайковська (All Motion Group), Наталія Боярчук і Дарина Канцедал, (Adsapience), Анна Лобанова (Prospects Ukraine), Каріна Корчага (Seven Group), Олександр Ратманський (TEAM247), Катерина Ільченко (Neuro-knowledge), Сергій Лукашенко, Юлія Корняга та Олександра Логвиненко, Євген Лобанов, Олександра Кієвцева. Крім роботи в агенціях та лекцій у КНЕУ, усі експерти беруть активну участь у волонтерських програмах. Сергій Лукашенко з лютого 2022 року служить у лавах ЗСУ, тож його лекція «Нестандартні комунікації» працювала у форматі відеозапису.

Після насиченої лекційної програми студенти розробляли та здавали свої проєкти на практичних заняттях. 243 учасники отримали сертифікати. Але найважливіша нагорода – це унікальні знання, знайомство с лідерами ринку маркетингових комунікацій, перспектива зайняти своє місце у рекламному бізнесі.

«Окрім фундаментальних знань з маркетингу, я багато чого дізналася про різні напрями, такі як event, consumer маркетинг, сервісоорієнтованість компаній та інші, – говорить Поцілуєнко Вероніка, студентка 2 курсу КНЕУ. – Було цікаво досліджувати й дізнаватися про компанії в процесі виконання практичних завдань. Тепер слідкую за агенціями, які проводили лекції, у соцмережех. Завдяки програмі відвідала Ukrainian Creative Stories, де отримала багато цікавої й корисної інформації. На мою думку, курс був дуже практичний. З точки зору менеджменту, це був мій перший досвід роботи в команді з 13 людей, і були певні складнощі на початку, в плані організації й делегування роботи. Але це був корисний досвід. Дякую». Вероніка – одна з кращих випускниць курсу, яка отримала найбільшу кількість балів (100). Запам’ятайте це ім’я, можливо, наступними роками ми ще почуємо про нову зірку маркетингу.

Олександр Дима, заступник декана факультету маркетингу в КНЕУ, ділиться враженнями про партнерство з МАМІ: «Хочеться подякувати команді МАМІ за можливості, що кожного року створюються для наших студенів: практичний досвід, знайомство з індустрією, кар’єрні перспективи. Окремо варто відзначити відданість та стабільність команди МАМІ у реалізації проекту, адже склад викладачів залишається стабільним з року в рік, що на сьогодні дуже велика рідкість. Ніколи ще не казав, але завжди пам’ятаю про титанічну роботу адміністратора освітнього проекту – Тетяну Мехед. Тетяна завжди знаходить потрібні аргументи як для викладачів проекту, коли потрібно сформувати зручний для студентів розклад, чи розробити цікаве завдання, так і для студентів, мотивуючи їх до навчання!  Усі ці зусилля важко оцінити, адже події в нашій країні впливають на працездатність, але треба рухатися далі, треба готувати молодих спеціалістів і треба вірити у перспективи індустрії та України!»

Теги: креативна освітакреативні індустріїосвіта

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

У Києві функціонує "Avangаrden" — унікальний простір, що поєднує галерею сучасного мистецтва та ресторан. Це втілення десятилітньої мрії Каріни Качуровської, продюсерки культурних проєктів, яка прагнула зробити мистецтво доступним та зрозумілим,...

Читати даліDetails

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.