Засіб від нудьги: в Ізраїлі випустили каталог IKEA для дітей

Навіть зараз, коли більшість магазинів IKEA у всьому світі зачинені, ця мережа з продажу шведських меблів не припиняє наголошувати на тому, наскільки важливим місцем є рідна домівка і намагається розважити публіку. Саме тому мережа магазинів IKEA разом з агенцією McCann Israel перетворила свій рекламний буклет на забавку для дітей.

Діти та домашній офіс

Якщо ви зараз працюєте з дому і у вас є маленькі діти, то, з великою імовірністю, у цей час домашньої ізоляції ви регулярно стикаєтеся з тим, що вони:

  1. забагато часу проводять перед екраном,
  2. перетворюють все, що завгодно, на полотно для своїх малюнків олівцями чи основу для своїх інсталяцій з жувальних гумок,
  3. знаходять чимало нових друзів (в особі ваших колег під час робочих відеоконференцій), або
  4. все перераховане вище.

Але тепер у вас буде принаймні ще один спосіб знайти заняття своїй малечі. Цей засіб від нудьги – каталог IKEA для дітей, який перетворився на невеличку добірку розмальовок, ігор та головоломок.

Знайдіть відмінності

На перший погляд цей «засіб від нудьги для всієї родини» схожий на типовий каталог IKEA. Але під цією обкладинкою замість кольорових інтер’єрів містяться лише контурні чорно-білі малюнки. Втім, роздивлятися їх, мабуть, можна ще довше, ніж зазвичай. Принаймні на кілька годин вони увагу дітей привернуть.

Наприклад, сторінки, що рекламують блокові книжкові полиці Kallax, чудово підійдуть для гри в хрестики-нулики. Заплутані лабіринти пропонують дітям знайти шлях до магазину або провести настільну лампу Lampan до її нового дому. А десь на цих розмальовках сховалися всюдисущі шестигранні ключі, добре знайомі всім, хто хоч раз збирав своїми руками меблі з IKEA. Каталог IKEA для дітей навіть пропонує власний варіант гри у морський бій, тільки з олівцями замість кораблів.

(Дуже) коротко про головне

Ця промокампанія IKEA є логічним та стилістичним продовженням того посту, який нещодавно був опублікований компанією в соцмережах. Імітуючи горезвісну лаконічність інструкцій IKEA, він закликав людей запастися всім необхідним та дотримуватися соціального дистанціювання.

Джерело

Тим часом NASA запустила ініціативу під назвою NASA at Home: віртуальний тур на МКС, цікавий онлайн-контент про космос і навіть додаток, який дозволяє уявити себе на місці пілота літального апарату NASA!

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.