З кожного по символу: 37 креаторів спільно створили шрифт

Зазвичай шрифти складаються з літер, які всі витримані у єдиному стилі. Але не Group Font. Нещодавно світові було явлено монументальний типографічний проєкт, ініційований дизайнеркою Раїссою Пардіні (Raissa Pardini). Цей новий шрифт було свідомо створено доволі неоднорідним, адже над кожною його літерою чи цифрою працював окремий креатор. 37 креаторів спільно створили шрифт, кожен по символу, керуючись лише власними естетичними вподобаннями. Більше того, кожна літера алфавіту існує в двох версіях, що тільки підсилює еклектичність шрифту.

Серед учасників проєкту були Аарон Лоуелл Дентон (Aaron Lowell Denton), Бенедикт Люфт (Benedikt Luft), Софі Голлінґтон (Sophy Hollington), Біджан Берагімі (Bijan Berahimi), Габріель Алькала (Gabriel Alcala) та інші.

Всі кошти, зібрані за допомогою проєкту Group Font, будуть перераховані на користь Всесвітньої організації охорони здоров’я.

Креативна свобода

Раїсса Пардіні, дизайнерка та активістка, що й сама доклала руку до дизайну літер шрифту Group Font, під час карантину шукала собі заняття, яке дозволило б їй заспокоїти власну тривогу через коронавірус та допомогти іншим.

«Я хотіла знайти позитивне застосування для графіки і зробити щось корисне», – зазначила вона. Тому, склавши план створення «найбожевільнішого шрифту у світі», Пардіні спробувала зв’язатися з креаторами з усього світу, чия творчість їй подобалася, запрошуючи їх до участі у проєкті Group Font. «Дизайн може бути великою силою, але найвпливовіший він тоді, коли над ним спільно працює ціла група людей», – вважає Пардіні.

Бриф, який отримали креатори, давав їм повну свободу творчості, пропонуючи «творити у власному стилі та робити те, що їм до душі». З єдиною умовою: щоб зберегти позитивний настрій, їхній дизайн не повинен був жодним чином імітувати вірус.

«Кінцевий результат міг виявитися дійсно жахливим, – зізналася дизайнерка. – Проте хоча всі літери різні, вони добре пасують одна до одної. Ми дуже ризикували, ламаючи всі правила створення шрифтів, але я справді пишаюся тим, що у нас вийшло».

Таким чином 37 креаторів спільно створили шрифт, кожен привнісши у колективну творчість свій власний світ в одному символі. До проєкту долучилися ілюстратори, типографи, художники, спеціалісти з графічного дизайну та дизайну продуктів тощо. Деякі з цих літер мають витончений художній стиль, інші – технічно бездоганне виконання.

Дизайн кожного окремого символу є анонімним, тож, де чия робота, лишається лише здогадуватися. Принаймні доки учасники проєкту не почнуть публікувати свої роботи в Instagram.

Серед інших цікавих шрифтів можна побачити «диванний шрифт», шрифт-танець та шрифт з абсолютно пекельним кернінгом (схвалено Сатаною).

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.