Відомий український художник Сергій Майдуков створив серію арт-вітрин для ЦУМу

ЦУМ відкриває осінній сезон запуском арт-вітрин і серією ілюстрацій, спеціально створених для пакетів центрального універмагу, одним з найвідоміших українських художників — Сергієм Майдуковим.

У кожній із семи вітрин можна з легкістю розпізнати авторський стиль і почерк художника – графіка з елементами кубізму. За свою стрімку кар’єру Сергій Майдуков встиг попрацювати з такими авторитетними виданнями, як: The Guardian, The New Yorker, The Washington Post, The Architectural Review, Financial Times Weekend та багатьма іншими. У своїх роботах Сергій Майдуков часто надихається Києвом, його архітектурою, а також активно зображує важливі соціальні теми, залишаючись при цьому винахідливим і коректним. ЦУМ, як архітектурний об’єкт з 80-річною історією, є невід’ємною частиною життя сучасного Києва. Тому, починаючи новий арт сезон, для креативної команди було особливо важливо запросити до співпраці художника, який розділяє любов до рідного міста.

Відомий український художник Сергій Майдуков створив серію арт-вітрин для ЦУМу

«Наша співпраця з ЦУМ відбулась у два етапи. Кожний з них втілювався за найкращими, в моєму розумінні, прикладами креативної колаборації. Команда ЦУМ довіряє художнику в поглядах, підхоплює ідеї, вдосконалює їх та реалізує. Таким чином роботи додатково наповнюються високою технічною якістю, набувають нових властивостей. Я щиро вдячний ЦУМ, Марусі, Максиму, Вірі та Христині за ефективну, легку, синергічну спільну роботу та за відчуття завершеності. Креативна команда ЦУМ – профі!» коментує Сергій Майдуков.

Відомий український художник Сергій Майдуков створив серію арт-вітрин для ЦУМу

За допомогою текстильних панно, абстрактних форм, додаткового об’єму і фактур, обраної палітри глибоких і насичених відтінків, креативна команда ЦУМ трансформувала малюнки Сергія Майдукова в арт-інсталяції. Ескізи художника плавно перетікають від вітрини до вітрини, створюючи єдину картину. В оформленні використовувалися текстиль, метал, прозорі плівки і фарби. Текстиль був обраний в якості основного матеріалу, оскільки його фактура багато в чому відповідає ретро-стилістиці ілюстрацій.

Сергій Майдуков створив серію арт-вітрин для ЦУМу

Додатковим посиленням арт сезону в цьому році є серія авторських малюнків Сергія Майдукова, які прикрасили нові пакети універмагу. В основі трьох ескізів – обрис впізнаваного фасаду, зображення квітки і абстрактний образ дівчини. Тепер кожен бажаючий, здійснивши покупку в ЦУМ, зможе стати причетним до сучасного мистецтва і забрати «картину» з собою.

Арт-вітрини ЦУМу

Колаборації з художниками і діячами мистецтва стали доброю традицією для ЦУМ. Нагадаємо, що в минулому році оформлення осінніх вітрин було розроблено спільно з 8 талановитими українськими арт-діячами. Серед них: Маша Рева, Jolie Poly, Оксана Левченя, Вова Воротньов та інші. А пакети були представлені в колаборації з британським ілюстратором Спіросом Халарісом.

Осінні вітрини центрального універмагу відкриті до кінця жовтня.


А також нагадаємо, що проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and Store Design). Проєкт отримав номінацію Гран-прі (Best in Show). 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...