Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and Store Design). Проєкт отримав номінацію Гран-прі (Best in Show). Результат був оголошений на 49-му міжнародному візуальному конкурсі – VMSD’s 2020 International Visual Competition. Команда ЦУМ запрошена в США на міжнародну конференцію International Retail Design Conference (IRDC) – головна освітня подія для дизайнерів роздрібної торгівлі.

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD's 2020 International Visual Competition

Також, Христина Юра, Старший фахівець креативного відділу ЦУМ, стала лауреатом 9-ї міжнародної премії молодих дизайнерів і архітекторів в сфері рітейл-дизайну – Design Dozen 2020, за версією американського журналу VMSD. Христина також увійшла до списку 12 кращих представників індустрії до 35 років, професійна діяльність яких є революційною і розвиває рітейл. «На мій погляд, основна мета вітрин сьогодні – продемонструвати концепцію бренду, його стратегію і напрямок розвитку. Це канал для спілкування з клієнтом, а не просто презентація товару», – коментує Христина Юра.

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD's 2020 International Visual Competition

Креативна команда ЦУМ кожен сезон створює неповторні сюжети, застосовує інноваційні рішення, які гідно оцінюють на локальному та міжнародному ринках. Проєкт новорічних вітрин «Фабрика Подарунків» 2019 року отримав вже дві премії. Перша – це приз за найкращий новорічний декор в Україні 2019-2020 року від компанії Malls Club і MK Illumination. Друга – Гран-прі в міжнародному конкурсі Visual Merchandising and Store Design. Проєкт ЦУМ став головною темою літнього номеру VMSD, з виносом на обкладинку і історією його створення та реалізації на сторінках журналу. Весняні вітрини ЦУМ «Переродження» 2019 року, присвячені 80-річчю універмагу, також були відзначені нагородою в цьому конкурсі. Вони отримали заохочувальну премію Honorable mention.

В International Visual Competition беруть участь незалежні дизайнери, дизайнерські фірми, візуальні мерчандайзери, роздрібні продавці, виробники та дистриб’ютори з усього світу. Цей конкурс присвячений проєктам рітейл-дизайну, які були реалізовані протягом одного року. Конкурс проводиться 49 років поспіль.

Судді високо оцінили проєкт київського ЦУМ, зробивши акцент на тому, що саме емоційний відгук, який дають вітрини, надає можливість рітейлерам комунікувати зі споживачем. Michael Brindley, суддя 2020 International Visual Competition так прокоментував перемогу проєкту: «Рітейл переживає важкі часи. Ми повинні пам’ятати, що це сторітелінг і створення емоційного зв’язку».

У новому сезоні команда центрального універмагу готує щось дуже особливе, у співпраці з відомим українським художником, продовжуючи підтримувати мистецтво і українських арт-діячів.


 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...