Проєкт української дизайнерки Ольги Тахтарової визнали кращим на міжнародному конкурсі A’Design Award у категорії «дизайн упаковки». Дизайнерка створила упаковку для нової серії морепродуктів та риби «Winetime Seafood», що об’єднує понад 10 позицій. Робота над проєктом тривала півроку.
«Важливо було зберегти єдине сприйняття бренду і водночас допомогти покупцеві швидко зрозуміти, який саме продукт із серії він тримає в руках. Я вирішила зробити це саме через ілюстрації, а не фотозображення, оскільки саме так проста упаковка стала цікавішою і зрозумілішою».
Більш впізнаваним та легким для прочитання зробили дизайн і контрастні кольори: синій — колір морських глибин, білий — символ свіжості, помаранчевий — фірмовий колір компанії та найяскравіша деталь дизайну.
«Було кілька проєктів, які я планувала подати на конкурс, але за попередніми оцінками саме упаковка для «Winetime Seafood» набрала найбільшу кількість балів і вона ж була назначена на конкурс. Мої знайомі й друзі теж відзначали проєкт як незвичний».
Ольга Тахтарова працює в професійному дизайні вже 14 років. 2015-го вона заснувала власну студію SOT B&D, що займається розробкою у сфері візуальної ідентифікації, упаковки, вебдизайну, ілюстрації. За 5 років Ольга встигла реалізувати понад 200 проєктів для українських та закордонних клієнтів.
«Як льотчику потрібно «налітати» певну кількість годин, так і дизайнеру потрібно «напрацювати» на своєму робочому місці дуже багато. Настав час, коли я захотіла поділитися роботою з колегами на міжнародному рівні й отримати від них оцінку. Хотілося підняти для себе планку вище, подивитися, чи вийде в мене перемогти».
A’Design Award & Competition — найбільший у світі конкурс дизайну, на якому нагороджуються найкраще реалізовані проєкти, концепти, продукти, сервіси. Девіз організації «Ars Futura Cultura» — мистецтво для культури майбутнього. Перемога в конкурсі — це визнання компетенцій дизайнера світовою спільнотою.
Пропонуємо вам також переглянути, які ідеї перемогли в конкурсі на кращий дизайн дезінфектанту для рук. А ще подивитись на проєкт лондонського дизайнера, який створив ковдру для соціального дистанціювання. Втім, соціальну дистанцію можна вимірювати не лише ковдрою, а й Раянами Гослінгами.