Уяви себе спецагентом: у Сінгапурі тестують аудіододаток для бігунів

Агенція BBH Singapore запустила нову розважальну платформу спеціально для бігунів. Аудіододаток Running Stories переносить бігуна на місце головного героя історії. Він використовує в реальному часі дані про маршрут, щоб занурити слухача у сюжет і не дати йому занудьгувати під час забігу.

Кожен наступний фрагмент історії цей аудіододаток для бігунів запускає в той момент, коли його користувач пробігає повз відповідні визначні місця та GPS-маркери. Розрахований він як на досвідчених бігунів, так і на початківців. Кожна історія складається з окремих серій, щоб розпалювати інтерес слухачів і мотивувати їх знову й знову виходити пробігтися, щоб дізнатися, що ж буде далі.

Нещодавно аудіододаток Running Stories розпочав тестування своєї бета-версії і запросив споживачів та бренди долучатися до цієї справи. На цьому початковому етапі додаток працює лише на кількох маршрутах, прокладених вулицями Сінгапуру.

Наразі серед доступних в додатку історій є шпигунський трилер The Extraction, психологічний трилер The Runner Without a Past і Runner’s Body, який можна вважати першим у світі аудіосіткомом, події якого розгортаються всередині тіла самого бігуна.

Йоакім Боргстрьом, старший креативний директор BBH Worldwide та очільник проєкту Running Stories, розповів: «Саме доповнена аудіореальність є тим, що робить Running Stories такими захопливими. Вона підштовхує людей виходити на нові маршрути, використовуючи дані, які перетворюють ваш забіг на цікаву історію. Це як спільне дітище Голлівуду, Силіконової долини та вашого персонального тренера».

Наразі вони шукають партнерів, щоб вивести свій аудіододаток для бігунів на новий рівень.

Скоро у відкритому доступі

На наступному етапі цей додаток стане доступним у інших містах світу. І тоді ж він перетвориться на платформу з відкритим кодом, щоб креативники могли створювати власні історії. Також розробники планують розширити вибір даних, які додаток відстежує, щоб брати до уваги, скажімо, погодні умови чи швидкість пульсу бігуна. Це дозволило б зробити такий сторілелінг ще цікавішим і додати до нього персоналізовані челенджі, що безмежно розширило б креативні можливості.

Боргстрьом зазначив: «Знайти в собі мотивацію вийти на пробіжку може бути непросто. Тому ми б хотіли «підсадити» людей на біг, і зараз з нетерпінням чекаємо, щоб побачити, що цікавого вигадають креативники, коли ми дамо їм доступ до платформи Running Stories».

Джерело

А для незрячих бігунів компанія Google нещодавно запустила проєкт Guideline, щоб ті могли керуватися аудіопідказками на трасі, тренуючись та змагаючись без поводиря.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Топ-10 українських Instagram-блогерів у 2020 році — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Кількість підписників досі є головним показником популярності в Instagram, тому інфлюенсери продовжують активно боротися за кожного свого читача. Такі висновки ...

«Люксоптика», banda agency і ffface.me створили Insta-маску для очей

Пам’ятаєте той час, коли слово «маска» асоціювалось з Instagram або вечірками у Венеції? Ще на початку пандемії «Люксоптика» запустила віртуальну ...

«Просто картку» від ТАСКОМБАНК презентували у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК презентував «Просто картку» у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК розробив кредитну «Просто картку», і разом із Mastercard стартував із креативною рекламною кампанією на digital та outdoor-платформах. Розробкою стратегії, позиціонуванням та креативом для продукту займалася ...

Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у ...

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на фестиваль рекламы White Square

Один из крупнейших креативных фестивалей в Европе — международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square — в 2021 году пройдет 9-11 ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.