Постери для кампанії Bad Boy, створені в креативній агенції Banda, потрапили в єдиний в США музей постерів The Poster House.
«Коли я навчався на скульптора — мріяв щоб мої роботи одного разу потрапили в музей. Правда тоді я мріяв про музей скульптури і не міг би подумати що колись потраплю в музей американського плаката», — коментує Ілля Ануфрієнко, екс senior art director агенції Banda на власній сторінці в Facebook
Це серія постерів для магазину алкоголю Bad Boy, під слоганом «Вина з роками стають кращими», яка нагадала про громадянський обов’язок. Її випустили напередодні виборів. В ідею бренд закладав натяк про те, що буває, коли не голосуєш.
«Якби батьки знали, що повиростає з їхніх пупсиків, то, мабуть, надали б перевагу виноробству замість батьківства.
А поки у соцмережах лунають і оплески, і звинувачення, байдужих до теми поки що не було помічено. Будемо сподіватись, що люди проголосували і споживають вино відповідально», — зазначила команда Banda в описі проєкту.
Проєкт отримав срібну нагороду на Epica Awards 2019.
Проте слава потрібна не всім. Головне — донести свій меседж. Так вирішив Вітя і хакнув рекламу в метро.