Як Вітя та інші хакнули рекламу кондиціонерів в метро

29 лютого у переході київського метро між станцією Театральна та Золоті Ворота анонімна група художників змінила контекст реклами кондиціонерів від Алло для того, щоб привернути увагу до проблеми глобального потепління.

Відомо, що в кондиціонерах, які рекламуються, використовується фреон — речовина яка має шкідливий вплив на зміни клімату. Трохи детальніше це питання розкрито на створеному для акції сайті savewinter.net.


“Я назвав це Poster Hack. Ідея полягала у тому, щоб змінити основне повідомлення реклами максимально органічно, наче так і було задумано. Тому я вирішив замінити лише текст та підібрав подібні до оригіналу шрифти. Таким чином для перехожого це не виглядає як нарочитий вандалізм і має більше шансів довше залишитись на місці.

Проти самих брендів Алло або Cooper&Hunter я особисто нічого не маю, я не працюю на їхніх конкурентів, як дехто може подумати. Я вважаю, що боротись зі станом речей треба, починаючи з себе. Тому цією акцією я хотів звернутись суто до людей до кожного з вас. Просто так трапилось, що саме ця реклама Алло ідеально підходила під наш творчий задум.



Назва бренду та композиція банеру підштовхнула до основного меседжу акції: “Алло, схаменися!”. Це розклалось на два слогани: “Алло, зима зникає на твоїх очах!” та “Алло, врятуй зиму!”. Слоган Алло “Просто жити смарт” я вирішив не міняти, а змінити його суть. Жити смарт в новому контексті — це значить дбати про світ, у якому ти живеш.”, – ділиться своїм задумом та шляхами його реалізації ідейний натхненник та автор проекту, який просить називати його просто Вітя.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.