29 лютого у переході київського метро між станцією Театральна та Золоті Ворота анонімна група художників змінила контекст реклами кондиціонерів від Алло для того, щоб привернути увагу до проблеми глобального потепління.

Відомо, що в кондиціонерах, які рекламуються, використовується фреон — речовина яка має шкідливий вплив на зміни клімату. Трохи детальніше це питання розкрито на створеному для акції сайті savewinter.net.


“Я назвав це Poster Hack. Ідея полягала у тому, щоб змінити основне повідомлення реклами максимально органічно, наче так і було задумано. Тому я вирішив замінити лише текст та підібрав подібні до оригіналу шрифти. Таким чином для перехожого це не виглядає як нарочитий вандалізм і має більше шансів довше залишитись на місці.

Проти самих брендів Алло або Cooper&Hunter я особисто нічого не маю, я не працюю на їхніх конкурентів, як дехто може подумати. Я вважаю, що боротись зі станом речей треба, починаючи з себе. Тому цією акцією я хотів звернутись суто до людей до кожного з вас. Просто так трапилось, що саме ця реклама Алло ідеально підходила під наш творчий задум.



Назва бренду та композиція банеру підштовхнула до основного меседжу акції: “Алло, схаменися!”. Це розклалось на два слогани: “Алло, зима зникає на твоїх очах!” та “Алло, врятуй зиму!”. Слоган Алло “Просто жити смарт” я вирішив не міняти, а змінити його суть. Жити смарт в новому контексті — це значить дбати про світ, у якому ти живеш.”, – ділиться своїм задумом та шляхами його реалізації ідейний натхненник та автор проекту, який просить називати його просто Вітя.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.

1200х628 time to win time

Міжнародний фестиваль реклами «Белый Квадрат» оголошує нові дати проведення

24-26 червня в Мінську пройде один з найбільших фестивалів креативності Східної Європи — Міжнародний фестиваль реклами «Белый Квадрат». На даний ...

Ракета анонс

Бургер в ізоляції, а ти? Інструкція з правилами карантину від RAKETA

Перша українська доставка їжі RAKETA нагадує про можливість безпечної безконтактної доставки, а такоє інші прості правила самоізоляції в новій серії ...

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

опитування

Результати опитування українських представників креативних індустрій

Минулого тижня компанія PPV Knowledge Networks за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України проводила опитування українських представників креативних індустрій про те, ...