Як Вітя та інші хакнули рекламу кондиціонерів в метро

29 лютого у переході київського метро між станцією Театральна та Золоті Ворота анонімна група художників змінила контекст реклами кондиціонерів від Алло для того, щоб привернути увагу до проблеми глобального потепління.

Відомо, що в кондиціонерах, які рекламуються, використовується фреон — речовина яка має шкідливий вплив на зміни клімату. Трохи детальніше це питання розкрито на створеному для акції сайті savewinter.net.


“Я назвав це Poster Hack. Ідея полягала у тому, щоб змінити основне повідомлення реклами максимально органічно, наче так і було задумано. Тому я вирішив замінити лише текст та підібрав подібні до оригіналу шрифти. Таким чином для перехожого це не виглядає як нарочитий вандалізм і має більше шансів довше залишитись на місці.

Проти самих брендів Алло або Cooper&Hunter я особисто нічого не маю, я не працюю на їхніх конкурентів, як дехто може подумати. Я вважаю, що боротись зі станом речей треба, починаючи з себе. Тому цією акцією я хотів звернутись суто до людей до кожного з вас. Просто так трапилось, що саме ця реклама Алло ідеально підходила під наш творчий задум.



Назва бренду та композиція банеру підштовхнула до основного меседжу акції: “Алло, схаменися!”. Це розклалось на два слогани: “Алло, зима зникає на твоїх очах!” та “Алло, врятуй зиму!”. Слоган Алло “Просто жити смарт” я вирішив не міняти, а змінити його суть. Жити смарт в новому контексті — це значить дбати про світ, у якому ти живеш.”, – ділиться своїм задумом та шляхами його реалізації ідейний натхненник та автор проекту, який просить називати його просто Вітя.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.