Постери Banda про виноробство замість батьківства потрапили в музей в Нью-Йорку

Постери для кампанії Bad Boy, створені в креативній агенції Banda, потрапили в єдиний в США музей постерів The Poster House.

«Коли я навчався на скульптора — мріяв щоб мої роботи одного разу потрапили в музей. Правда тоді я мріяв про музей скульптури і не міг би подумати що колись потраплю в музей американського плаката»,  — коментує Ілля Ануфрієнко, екс senior art director агенції Banda на власній сторінці в Facebook

Це серія постерів для магазину алкоголю Bad Boy, під слоганом «Вина з роками стають кращими», яка нагадала про громадянський обов’язок. Її випустили напередодні виборів. В ідею бренд закладав натяк про те, що буває, коли не голосуєш.

«Якби батьки знали, що повиростає з їхніх пупсиків, то, мабуть, надали б перевагу виноробству замість батьківства.

А поки у соцмережах лунають і оплески, і звинувачення, байдужих до теми поки що не було помічено. Будемо сподіватись, що люди проголосували і споживають вино відповідально», — зазначила команда Banda в описі проєкту.

Проєкт отримав срібну нагороду на Epica Awards 2019.

Проте слава потрібна не всім. Головне — донести свій меседж. Так вирішив Вітя і хакнув рекламу в метро.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.