Постери Banda про виноробство замість батьківства потрапили в музей в Нью-Йорку

Постери для кампанії Bad Boy, створені в креативній агенції Banda, потрапили в єдиний в США музей постерів The Poster House.

«Коли я навчався на скульптора — мріяв щоб мої роботи одного разу потрапили в музей. Правда тоді я мріяв про музей скульптури і не міг би подумати що колись потраплю в музей американського плаката»,  — коментує Ілля Ануфрієнко, екс senior art director агенції Banda на власній сторінці в Facebook

Це серія постерів для магазину алкоголю Bad Boy, під слоганом «Вина з роками стають кращими», яка нагадала про громадянський обов’язок. Її випустили напередодні виборів. В ідею бренд закладав натяк про те, що буває, коли не голосуєш.

«Якби батьки знали, що повиростає з їхніх пупсиків, то, мабуть, надали б перевагу виноробству замість батьківства.

А поки у соцмережах лунають і оплески, і звинувачення, байдужих до теми поки що не було помічено. Будемо сподіватись, що люди проголосували і споживають вино відповідально», — зазначила команда Banda в описі проєкту.

Проєкт отримав срібну нагороду на Epica Awards 2019.

Проте слава потрібна не всім. Головне — донести свій меседж. Так вирішив Вітя і хакнув рекламу в метро.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.