Постери Banda про виноробство замість батьківства потрапили в музей в Нью-Йорку

Постери для кампанії Bad Boy, створені в креативній агенції Banda, потрапили в єдиний в США музей постерів The Poster House.

«Коли я навчався на скульптора — мріяв щоб мої роботи одного разу потрапили в музей. Правда тоді я мріяв про музей скульптури і не міг би подумати що колись потраплю в музей американського плаката»,  — коментує Ілля Ануфрієнко, екс senior art director агенції Banda на власній сторінці в Facebook

Це серія постерів для магазину алкоголю Bad Boy, під слоганом «Вина з роками стають кращими», яка нагадала про громадянський обов’язок. Її випустили напередодні виборів. В ідею бренд закладав натяк про те, що буває, коли не голосуєш.

«Якби батьки знали, що повиростає з їхніх пупсиків, то, мабуть, надали б перевагу виноробству замість батьківства.

А поки у соцмережах лунають і оплески, і звинувачення, байдужих до теми поки що не було помічено. Будемо сподіватись, що люди проголосували і споживають вино відповідально», — зазначила команда Banda в описі проєкту.

Проєкт отримав срібну нагороду на Epica Awards 2019.

Проте слава потрібна не всім. Головне — донести свій меседж. Так вирішив Вітя і хакнув рекламу в метро.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Олесь Манюк та Дем’ян Ом про філософію бізнесу та культуру

Існує таке поняття, як світ VUCA. Ця абревіатура англійською розшифровується як: «volatility», «uncertainty», «complexity» та «ambiguity», а перекладається, як «мінливість», ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.