Постери для кампанії Bad Boy, створені в креативній агенції Banda, потрапили в єдиний в США музей постерів The Poster House.

«Коли я навчався на скульптора — мріяв щоб мої роботи одного разу потрапили в музей. Правда тоді я мріяв про музей скульптури і не міг би подумати що колись потраплю в музей американського плаката»,  — коментує Ілля Ануфрієнко, екс senior art director агенції Banda на власній сторінці в Facebook

Це серія постерів для магазину алкоголю Bad Boy, під слоганом «Вина з роками стають кращими», яка нагадала про громадянський обов’язок. Її випустили напередодні виборів. В ідею бренд закладав натяк про те, що буває, коли не голосуєш.

«Якби батьки знали, що повиростає з їхніх пупсиків, то, мабуть, надали б перевагу виноробству замість батьківства.

А поки у соцмережах лунають і оплески, і звинувачення, байдужих до теми поки що не було помічено. Будемо сподіватись, що люди проголосували і споживають вино відповідально», — зазначила команда Banda в описі проєкту.

Проєкт отримав срібну нагороду на Epica Awards 2019.

Проте слава потрібна не всім. Головне — донести свій меседж. Так вирішив Вітя і хакнув рекламу в метро.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

карантин: поради великому бізнесу

Великий бізнес на карантині: як «Нафтогаз України» налагоджує дистанційну роботу

Безпека, дистанційна робота, відсіч паніці: як налагодити роботу великого бізнесу під час карантину та заспокоїти співробітників. Громадська ініціатива «Ти можеш врятувати» спільно з НАК ...

#таксідлядонора: 20 тисяч безкоштовних поїздок для донорів

Фундація #ВАРТОЖИТИ, ДонорUA, онлайн-сервіс Uklon та національна мережа АЗК WOG підписали меморандум доброї волі, який допоможе покрити нестачу крові в ...

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Без галасливих туристів: композитор записав звуки затихлого Лондону

Дизайнер звуку та композитор Вілл Коен створив серію бінауральних записів, які відтворюють звуки затихлого Лондону у ці дивні часи.

YLC2020_illustrations_Logo

Конкурс Young Lions Competitions Ukraine 2020 змінює дати проведення

Локальний конкурс Young Lions Competitions Ukraine 2020 змінює дати проведення та відбудеться 20-21 червня 2020 року. Це рішення прийнято оргкомітетом ...

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...