Науковий підхід до дизайну: гнута тарілка заохочує дітей їсти овочі

Не знаєте, як переконати своїх дітей їсти овочі? Спробуйте подати корисну їжу на тарілці Helping Plate. Ця гнута тарілка, яка заохочує дітей їсти овочі, була розроблена зусиллями європейської продовольчої компанії HAK, агенції DDB Unlimited та дослідниками з Вагенінгенського університету, що в Нідерландах. Застосовує вона для цього поведінкові науки та елегантний дизайн. Розрахована така тарілка на дітей від чотирьох до восьми років.

«Ми усвідомили, що варіант «просто поговорити» з дітьми не спрацює, – пояснив Люк Сімонс, арт-директор агенції. – Надзвичайна важливість вміння правильно подати їжу змусила нас замислитися: чи могли б ми у такий спосіб переконати людей обирати здорове харчування навіть у себе вдома? Тарілка – звичайна побутова річ, але в мистецтві подавати їжу вона є найважливішим фактором».

З огляду на це, креативна команда об’єднала кілька доведених наукових принципів та втілила їх у звичайному об’єкті для повсякденного вжитку. Створивши новий різновид тарілки, креативникам вдалося підсвідомо вплинути на те, як люди їдять.

Психологія та дизайн

Ця елегантна біла керамічна посудина аж ніяк не схожа на звичні яскраві пластикові тарілочки для дітей. Оскільки діти наслідують своїх батьків, «доросла» тарілка спонукатиме їх їсти «як дорослі», які зазвичай споживають більше овочів, ніж діти.

Інші підсвідомі прийоми, які гнута тарілка Helping Plate застосовує, щоб переконати дітей їсти овочі, включають в себе:

  • доволі велику площу, на якій порція овочів здається меншою;
  • ямку, куди можна «сховати» більше броколі, гороху тощо;
  • блискучу глазур навколо цієї ямки, щоб овочі здавалися привабливішими.

HAK також радить ставити тарілку так, щоб овочі були ближче до дитини, адже це людська природа – першим брати той шматок, що «дивиться» на нас.

Спочатку креативна команда DDB випробувала тарілки Helping Plate на власних дітях. Доволі успішно, як виявилося.

А Ніколь Фрейд, директорка з питань маркетингових інновацій HAK, зазначила, що батьки тепер теж знатимуть, скільки овочів треба дати дитині, щоб та щодня з’їдала необхідні 100–150 грам.

Дехто, звісно, скаже, що гнута тарілка хитрістю заохочує дітей їсти овочі, але креативна команда не бачить у цьому чогось поганого. Зрештою, дітей десятиліттями всіма правдами та неправдами переконували їсти нездорову їжу. А тепер ця хитрість застосовується заради їхнього ж добра.

Тарілки Helping Plate були спроєктовані Waarmakers Studio. Перша партія на 1000 тарілок вже розійшлася.

Джерело

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.