Науковий підхід до дизайну: гнута тарілка заохочує дітей їсти овочі

Не знаєте, як переконати своїх дітей їсти овочі? Спробуйте подати корисну їжу на тарілці Helping Plate. Ця гнута тарілка, яка заохочує дітей їсти овочі, була розроблена зусиллями європейської продовольчої компанії HAK, агенції DDB Unlimited та дослідниками з Вагенінгенського університету, що в Нідерландах. Застосовує вона для цього поведінкові науки та елегантний дизайн. Розрахована така тарілка на дітей від чотирьох до восьми років.

«Ми усвідомили, що варіант «просто поговорити» з дітьми не спрацює, – пояснив Люк Сімонс, арт-директор агенції. – Надзвичайна важливість вміння правильно подати їжу змусила нас замислитися: чи могли б ми у такий спосіб переконати людей обирати здорове харчування навіть у себе вдома? Тарілка – звичайна побутова річ, але в мистецтві подавати їжу вона є найважливішим фактором».

З огляду на це, креативна команда об’єднала кілька доведених наукових принципів та втілила їх у звичайному об’єкті для повсякденного вжитку. Створивши новий різновид тарілки, креативникам вдалося підсвідомо вплинути на те, як люди їдять.

Психологія та дизайн

Ця елегантна біла керамічна посудина аж ніяк не схожа на звичні яскраві пластикові тарілочки для дітей. Оскільки діти наслідують своїх батьків, «доросла» тарілка спонукатиме їх їсти «як дорослі», які зазвичай споживають більше овочів, ніж діти.

Інші підсвідомі прийоми, які гнута тарілка Helping Plate застосовує, щоб переконати дітей їсти овочі, включають в себе:

  • доволі велику площу, на якій порція овочів здається меншою;
  • ямку, куди можна «сховати» більше броколі, гороху тощо;
  • блискучу глазур навколо цієї ямки, щоб овочі здавалися привабливішими.

HAK також радить ставити тарілку так, щоб овочі були ближче до дитини, адже це людська природа – першим брати той шматок, що «дивиться» на нас.

Спочатку креативна команда DDB випробувала тарілки Helping Plate на власних дітях. Доволі успішно, як виявилося.

А Ніколь Фрейд, директорка з питань маркетингових інновацій HAK, зазначила, що батьки тепер теж знатимуть, скільки овочів треба дати дитині, щоб та щодня з’їдала необхідні 100–150 грам.

Дехто, звісно, скаже, що гнута тарілка хитрістю заохочує дітей їсти овочі, але креативна команда не бачить у цьому чогось поганого. Зрештою, дітей десятиліттями всіма правдами та неправдами переконували їсти нездорову їжу. А тепер ця хитрість застосовується заради їхнього ж добра.

Тарілки Helping Plate були спроєктовані Waarmakers Studio. Перша партія на 1000 тарілок вже розійшлася.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.