Натхненна заводами та димарями: бренд SHEEZEN презентував колекцію одягу з органічних тканин

Український бренд SHEEZEN презентував нову колекцію одягу в повній відповідності тенденції sustainable fashion. Ключовий меседж лінійки — звернути увагу на проблеми навколишнього середовища і змінити загальне ставлення до споживання.

Натхненна заводами та димарями: нова колекція одягу органічного бренду SHEEZEN

Олександра Піскун, ідейна натхненниця бренду, запускає другу капсульну колекцію для прихильників етичного споживання. Одяг відрізняється оригінальним дизайнерським рішенням, але розроблений таким чином, щоб покупець відчував себе максимально комфортно.

Останні роки у світі активно набирає обертів тенденція на sustainable fashion. Вона пов’язана зі звичкою надмірного споживання і популярністю на «швидку моду». Люди купують все новий і новий одяг. Це пояснюється його низькою вартістю і відповідною якістю. Однак ціна такого марнотратства обходиться довкіллю дуже дорого.

«Я досить категорична до fast fashion! Частка легкої промисловості у викидах СО2 вище, ніж авіації та судноплавства разом узятих. Масове виробництво дійсно завдає великої шкоди навколишньому середовищу. Починаючи від пестицидів і хімікатів, що потрапляють у воду і закінчуючи шкідливими газами від виробництва синтетики. Але мода теж може бути екологічною. Створюючи одяг для свого бренду я завжди дуже дбайливо ставлюся до вибору матеріалів. Вся колекція зшита невеликими тиражами та виготовлена ​​з органічних тканин»— розповідає Олександра.

Натхненна заводами та димарями: нова колекція одягу органічного бренду SHEEZEN

На нову колекцію SHEEZEN Олександру наштовхнули пейзажі заводських будівель і труб, які без кінця випускають в небо отруйний дим. Звичайно, це проблема не тільки виробництва одягу. Однак, модна індустрія входить в список лідерів по забрудненню навколишнього середовища. Світ відчайдушно потребує сталого розвитку.

Унікальність моделей нової лінійки витончено підкреслена дизайнами італійського ілюстратора Фабіо Буонокоре (Fabio Buonocore).

«Створюючи нові колекції, я часто переглядаю роботи різних ілюстраторів і дизайнерів. Один з них — Фабіо Буонокоре. Мені відгукнулися його роботи, тому я написала з пропозицією колаборації. Ідея сподобалася, і ми почали працювати. До Фабіо я прийшла вже з конкретними напрацюваннями, поділилася фотографіями труб, які робила останні пів року, а він підготував ілюстрації. Їх ви зможете побачити на деяких речах нової колекції», — додала Олександра Піскун.

Вся нова колекція бренду SHEEZEN зшита невеликими тиражами та виготовлена ​​з органічних тканин сертифікації GOTS. У першій лінійці колекції представлені кілька варіацій одягу, в майбутньому планується розширення асортименту.


Пропонуємо вам також переглянути нове відео від Burberry: танці під дощем та градом на негламурній лондонській вулиці

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.