Можливості кіновиробництва в Україні були презентованi на міжнародній виставці у Великобританії

4-5 грудня, у Лондоні в рамках FOCUS-2018 – відомої платформи для зустрічі виробників аудіовізуального контенту з усього світу – вперше працював Український національний стенд.

Організований завдяки підтримці Державного агентства України з питань кіно та зусиллям Української Кіноасоціації (УКА), стенд працював під гаслом #UkraineIsYourDestination та вразив відвідувачів події яскравим дизайном із використанням зображень різноманітних українських локацій.

На стенді були представлені брошури із загальною інформацією про український кіноринок, каталоги локацій та продакшн-компаній, інформація про найновіші проекти від українських кіновиробників.

До офіційної програми FOCUS-2018 було включено традиційну презентацію Discover Ukraine, що представила Україну як зручну локацію для зйомок та ефективного партнера у кіновиробництві. Презентацію було оновлено Українською Кіноасоціацією спеціально для аудиторії FOCUS. Вона містила як загальні дані про Україну, так і аналіз національного кіноринку, а саме: актуальні показники діяльності, інформацію про оновлене законодавство, систему державного фінансування, інфраструктуру, основних гравців ринку, і, головне, – останні досягнення індустрії та основні переваги організації зйомок в Україні. Адже сьогодні українські компанії з надання послуг у сфері кіновиробництва вважаються одними з найкращих у світі і все більше світових зірок кіно залучаються до роботи в українських проектах.

Презентацію, після якої було організовано прийом для гостей, відвідали декілька десятків міжнародних продюсерів та представників кінокомпаній-виробників, переважно із Великобританії.

Серед країн-учасниць, які також представили свої презентації протягом двох днів виставки, були Болгарія, Польща, Великобританія (Лондон), Іспанія (Мадрид), Франція, Румунія та інші.

За словами Першого заступника Голови Держкіно Сергія Неретіна, який був у складі української делегації, участь України у кожному такому заході викликає все більшу зацікавленість у світової кіноспільноти: «Відвідувачі FOCUS-2018 – продюсери, локейшн-менеджери – приходили на український стенд із конкретними запитаннями, пропозиціями та проектами. Відтак, нам потрібно брати участь у якомога більшій кількості подібних заходів, щоб активніше інтегруватися в світове кіновиробництво».

FOCUS – важлива індустрійна подія, що цьогоріч вчетверте відбулася у Лондоні. У заході взяли участь представники більш ніж 60 країн, близько 150 спікерів виступили в рамках офіційної програми.

Слідкуйте за новинами на нашому сайті та Facebook-сторінці .

Слідкуйте за нашими новинами на офіційній сторінці у Facebook УКА.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

До Китайського Нового року студія Юрка Гуцуляка підготувала жовану листівку

12 лютого за китайським календарем наступає Рік Вола. Студія Юрка Гуцуляка вирішила несподівано привітати своїх друзів та парнерів. Всі вони ...