Костюми-трансформери: німецький митець переосмислює техніку в нашому житті

Макс Зідентопф (Max Siedentopf), німецький митець та засновник журналу ORDINARY, створив чудернацьку колекцію костюмів, назвавши її Mundane Machinery. Ці костюми-трансформери існують на межі скульптури та дизайну одягу. Вони є своєрідним коментарем митця щодо високотехнологічних можливостей звичайних побутових предметів. Їх подібність до персонажів-трансформерів є спробою олюднити таку у всі часи складну машинерію як автомобілі та літаки, а також ті предмети, які донедавна були набагато простішими: смарт-годинники, електронні сигарети тощо. Ця ідея навіть дещо перебільшується в колекції, оскільки футуристичною здатністю до трансформації та власним таємним життям в ній наділено геть усе.

Гаджети та трохи параної

У такий спосіб митець роздумує над чимдалі сильнішим прагненням нашого суспільства до діджиталізації всього аналогового. На думку Зідентопфа, наші гаджети вже знають нас краще за нас самих: від смартфонів та смарт-годинників, що здатні відстежувати пульс користувача, до автомобілів з автопілотом, електронних сигарет та машин, що кермують замість водія.

Він висловився так: «Смартфони, смарт-годинники, холодильники, які знають, коли вам треба знову замовляти харчі, розумні пральні машини, що запам’ятовують, як саме слід прати ваш одяг, електронні сигарети, схожі на карти пам’яті з USB-портом, обігрівачі, які вранці підігрівають кімнату до потрібної вам температури – все це щодня стає розумнішим і розумнішим. І це лише питання часу, коли більшість «повсякденних машин», що нас оточують, заживуть своїм власним життям».

Саме це й символізують костюми-трансформери.

Серія Mundane Machinery сполучає у собі фотографію, скульптуру та арт-дирекцію. Фото впорядковані попарно, і якщо перше фото у парі може здатися доволі буденним, то друге виглядає цілком абсурдно.

Аналогічний елемент абсурду можна побачити і в інших роботах Макса Зідентопфа. Наприклад, в одній з його нових серій, присвяченій паспортним фото та всьому тому, що в них залишається поза кадром.

Джерело

Але хай там як, а костюми-трансформери, створені були дуже вчасно, адже Хелловін вже близько, а вони дуже скидаються на щось, що міг би вдягти сам загальновизнаний король цього свята Джош Сандквіст.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.