Японський креатор створює пейзажі з масок та хатніх речей

Починаючи з 2011 року, японський креатор Тацуя Танака (Tatsuya Tanaka) щодня створює крихітну сценку з повсякденного життя для свого «календаря мініатюр». У світі його уяви звичайні хатні речі перетворюються на щось абсолютно інше, але водночас легковпізнаване: шматок торта стає лижним спуском, багет – швидкісним потягом тощо.

Втім, останнім часом у творчості Танаки з’явилася ще одна тема – карантин, соціальне дистанціювання та все, що з цим пов’язане. Тому минулого місяця у Інстаграмі креатора з’явилися мініатюрні пейзажі з масок та фігурок для діорам. На них цей символ пандемії перетворювався на басейн, морські хвилі чи волейбольну сітку. Ще в інших сценаріях можна побачити, як туалетний папір стає паровозом або схилом гори, а хлібне ліжко та щітка-душ нагадують нам про те, якою важливою частиною життя стала атмосфера наших домівок.

Оскільки серед шанувальників творчості Тацуї Танаки чималу частину становить іноземна аудиторія, він намагається робити свої мініатюрні сценки якомога універсальнішими. Тому він і використовує всім знайомі речі та звертається до тематики, яка є спільною для всіх. До того ж, за словами креатора, він намагається зробити все доволі простим, щоб його роботи були зрозумілі навіть дітям шкільного віку.

Такі іконічні японські мотиви як самураї, ніндзя та квіти сакури також є дуже популярними серед іноземних фанатів Танаки.

Творчий процес

На створення кожної такої сценки митцю потрібно десь дві години часу від початку конструювання до готового посту в соцмережах. Перша година йде на вибір і розміщення фігурок та інших матеріалів, а також на роботу над освітленням. Потім креатор редагує фото, обирає заголовок та хештеги і створює пости у соціальних медіа.

50207 1 - Японський креатор створює пейзажі з масок та хатніх речей

Варто зазначити, що наперед він практично нічого не створює. Кожне таке фото зроблене максимум напередодні перед викладанням його в соцмережі. На питання, чи не змушує його такий режим роботи хвилюватися через щоденні оновлення чи нестачу свіжих ідей, Тацуя Танака пояснив: «Я завжди докладаю всіх зусиль, щоб побачити, наскільки добре мені вдасться втілити в життя задуману сцену в обмежений проміжок часу. Це змушує щодня напружувати свою уяву, і я вважаю, що такі регулярні творчі вправи дозволяють мені постійно розвиватися як креатору».

Колекція мініатюрних фігурок для діорами, якими послуговується Тацуя Танака, спочатку складалася лише з 50, але зараз розрослася вже до 10000 фігурок. У студії митця можна побачити численні шухляди, в яких ці фігурки ретельно відсортовані за розміром та одягом.

50208 1 - Японський креатор створює пейзажі з масок та хатніх речей

Серед інших матеріалів, які йдуть на створення пейзажів, часто фігурують овочі. Танака зазначив, що його улюбленим в творчому (але не гастрономічному!) плані овочем є броколі, оскільки її дуже легко уявити у вигляді дерева.

Джерело 1, 2

Пейзажі з масок та потяги з хлібу – не єдиний приклад мініатюр, які останнім часом можна було побачити в соцмережах.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як створювалися номіновані на «Еммі-2020» вступні титри серіалів: досвід студії Elastic

Якщо поглянути на номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів, можна побачити, що чотири з семи були створені студією Elastic.

Притча поза часом: український режисер зняв чорно-білий фільм про проблемне квартирне питання

Після смерті матері троє її дорослих дітей починають сварку через квартиру, в якій вони провели своє дитинство. Молодший син Павло ...

Creative Digest CIAU. Випуск #007

Всеукраїнський марш за тварин у новому форматі. Перший музей мистецтв, доступний лише онлайн. Та інтерв‘ю із засновником конкурсу молодих режисерів ...

Митець збирає мови, щоб створити голосовий портрет Нью-Йорка

Мета проєкту «A Counting» – зібрати голосовий портрет Нью-Йорка із записів того, як жителі міста рахують до ста, кожен своєю рідною мовою.

WE BAD в проєкті UYBDA2020 та Acer — 1

Максим Коцюба, Тарас Макар і креативна корпорація WE BAD у спільному проєкті Видавництва «Основи» та Acer

Видавництво «Основи» у партнерстві з компанією Acer та її новим брендом ConceptD створили спільний проєкт про технології та творчість. Проєкт ...

CEO Happy Monday Анна Мазур

CEO Happy Monday Анна Мазур про «команди мрії», HR-культуру в Україні та книги для розвитку

Перед виступом на освітній конференції Make it in Ukraine Online Summit 2020 CEO Happy Monday Анна Мазур та команда Make ...