• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Японський креатор створює пейзажі з масок та хатніх речей

4 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Починаючи з 2011 року, японський креатор Тацуя Танака (Tatsuya Tanaka) щодня створює крихітну сценку з повсякденного життя для свого «календаря мініатюр». У світі його уяви звичайні хатні речі перетворюються на щось абсолютно інше, але водночас легковпізнаване: шматок торта стає лижним спуском, багет – швидкісним потягом тощо.

Втім, останнім часом у творчості Танаки з’явилася ще одна тема – карантин, соціальне дистанціювання та все, що з цим пов’язане. Тому минулого місяця у Інстаграмі креатора з’явилися мініатюрні пейзажі з масок та фігурок для діорам. На них цей символ пандемії перетворювався на басейн, морські хвилі чи волейбольну сітку. Ще в інших сценаріях можна побачити, як туалетний папір стає паровозом або схилом гори, а хлібне ліжко та щітка-душ нагадують нам про те, якою важливою частиною життя стала атмосфера наших домівок.

https://www.instagram.com/p/CC37ZsYHKV1/?utm_source=ig_embed

Оскільки серед шанувальників творчості Тацуї Танаки чималу частину становить іноземна аудиторія, він намагається робити свої мініатюрні сценки якомога універсальнішими. Тому він і використовує всім знайомі речі та звертається до тематики, яка є спільною для всіх. До того ж, за словами креатора, він намагається зробити все доволі простим, щоб його роботи були зрозумілі навіть дітям шкільного віку.

Такі іконічні японські мотиви як самураї, ніндзя та квіти сакури також є дуже популярними серед іноземних фанатів Танаки.

Творчий процес

На створення кожної такої сценки митцю потрібно десь дві години часу від початку конструювання до готового посту в соцмережах. Перша година йде на вибір і розміщення фігурок та інших матеріалів, а також на роботу над освітленням. Потім креатор редагує фото, обирає заголовок та хештеги і створює пости у соціальних медіа.

Варто зазначити, що наперед він практично нічого не створює. Кожне таке фото зроблене максимум напередодні перед викладанням його в соцмережі. На питання, чи не змушує його такий режим роботи хвилюватися через щоденні оновлення чи нестачу свіжих ідей, Тацуя Танака пояснив: «Я завжди докладаю всіх зусиль, щоб побачити, наскільки добре мені вдасться втілити в життя задуману сцену в обмежений проміжок часу. Це змушує щодня напружувати свою уяву, і я вважаю, що такі регулярні творчі вправи дозволяють мені постійно розвиватися як креатору».

Колекція мініатюрних фігурок для діорами, якими послуговується Тацуя Танака, спочатку складалася лише з 50, але зараз розрослася вже до 10000 фігурок. У студії митця можна побачити численні шухляди, в яких ці фігурки ретельно відсортовані за розміром та одягом.

Серед інших матеріалів, які йдуть на створення пейзажів, часто фігурують овочі. Танака зазначив, що його улюбленим в творчому (але не гастрономічному!) плані овочем є броколі, оскільки її дуже легко уявити у вигляді дерева.

Джерело 1, 2

Пейзажі з масок та потяги з хлібу – не єдиний приклад мініатюр, які останнім часом можна було побачити в соцмережах.

Теги: дизайнкреативтворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.