Японська мережа одягу UNIQLO запустила нову глобальну кампанію для своєї лінійки термобілизни HEATTECH. Для того, щоб показати її функціональність, тобто поглинання вологи та зберігання тепла, кампанія використала технологію ThermoArt. У такий спосіб UNIQLO візуалізує температуру тіла. Проморолик до кампанії демонструє, як вперше у світі цифрового мистецтва термографію в реальному часі було використано як ще одну форму динамічного творчого самовираження.
Оскільки температура тіла – один з найпоширеніших способів раннього виявлення зараження COVID-19, термографічні зображення тепер практично повсюди міцно асоціюються з чимось сумним та негативним. Відштовхнувшись від цього спостереження, креативна команда агенції TBWA\Hakuhodo та студії медіадизайну Rhizomatiks вирішила натомість створити за допомогою тієї ж таки термографії в реальному часі щось позитивне – контент, який «зігрівав би тіло й душу». Водночас інфрачервона мапа людського тіла була використана для демонстрації продукції HEATTECH, щоб донести до глядачів необхідність утеплити себе, готуючись до зими.
Ця креативна кампанія має на меті трохи підбадьорити (і зігріти) світ, на який зараз, у розпал пандемії, чекає непроста зима. Кампанія є результатом співпраці програміста Дайто Манабе (Daito Manabe), художника Рейвена Квока (Raven Kwok) та співачки Акіні Джин (Akini Jing).
Як це зробили
Технологія ThermoArt, за допомогою якої UNIQLO візуалізує температуру тіла, використовує три камери. Перша – кольорова, яка фіксує те, що бачить людське око. Друга – термальна, яка вловлює інфрачервоне випромінювання. А третя – камера глибини, яка вимірює відстань між об’єктами. На основі розподілу тепла в людському тілі рухи людини та інфрачервоне випромінювання, яке йде від неї, аналізуються і перетворюються на схематичні зображення в реальному часі.
Дайто Манабе, художник, дизайнер, програміст та діджей студії Rhizomatiks, пояснив задум так: «Дані, які отримують з термокамер – це зазвичай просто прісна інформація про інфрачервоне випромінювання тіла, яку використовують, щоб поміряти температуру. Але якщо ці дані не лише фіксувати, а використовувати як вихідний матеріал для створення динамічних та грайливих зображень, звичайний процес вимірювання температури тіла перетворюється на дещо захопливе».
В кампанію також входять відео відомих художників, які експериментують з технологією ThermoArt. А для широкого загалу були створені фільтри з доповненою реальністю для Instagram.
Якщо динамічна термографія була використана з творчою метою вперше, то до статичної інфрачервоної фотографії митці вдаються вже деякий час. Наприклад, Паоло Петтіджиані у його фото Дубаю та інших куточків світу.