• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Бренд UNIQLO візуалізує температуру тіла та перетворює її на мистецтво

3 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Бренд UNIQLO візуалізує температуру тіла та перетворює її на мистецтво
Share on FacebookShare on Twitter

Японська мережа одягу UNIQLO запустила нову глобальну кампанію для своєї лінійки термобілизни HEATTECH. Для того, щоб показати її функціональність, тобто поглинання вологи та зберігання тепла, кампанія використала технологію ThermoArt. У такий спосіб UNIQLO візуалізує температуру тіла. Проморолик до кампанії демонструє, як вперше у світі цифрового мистецтва термографію в реальному часі було використано як ще одну форму динамічного творчого самовираження.

Оскільки температура тіла – один з найпоширеніших способів раннього виявлення зараження COVID-19, термографічні зображення тепер практично повсюди міцно асоціюються з чимось сумним та негативним. Відштовхнувшись від цього спостереження, креативна команда агенції TBWA\Hakuhodo та студії медіадизайну Rhizomatiks вирішила натомість створити за допомогою тієї ж таки термографії в реальному часі щось позитивне – контент, який «зігрівав би тіло й душу». Водночас інфрачервона мапа людського тіла була використана для демонстрації продукції HEATTECH, щоб донести до глядачів необхідність утеплити себе, готуючись до зими.

https://www.youtube.com/watch?v=COLecjSedJA

Ця креативна кампанія має на меті трохи підбадьорити (і зігріти) світ, на який зараз, у розпал пандемії, чекає непроста зима. Кампанія є результатом співпраці програміста Дайто Манабе (Daito Manabe), художника Рейвена Квока (Raven Kwok) та співачки Акіні Джин (Akini Jing).

Як це зробили

Технологія ThermoArt, за допомогою якої UNIQLO візуалізує температуру тіла, використовує три камери. Перша – кольорова, яка фіксує те, що бачить людське око. Друга – термальна, яка вловлює інфрачервоне випромінювання. А третя – камера глибини, яка вимірює відстань між об’єктами. На основі розподілу тепла в людському тілі рухи людини та інфрачервоне випромінювання, яке йде від неї, аналізуються і перетворюються на схематичні зображення в реальному часі.

Дайто Манабе, художник, дизайнер, програміст та діджей студії Rhizomatiks, пояснив задум так: «Дані, які отримують з термокамер – це зазвичай просто прісна інформація про інфрачервоне випромінювання тіла, яку використовують, щоб поміряти температуру. Але якщо ці дані не лише фіксувати, а використовувати як вихідний матеріал для створення динамічних та грайливих зображень, звичайний процес вимірювання температури тіла перетворюється на дещо захопливе».

В кампанію також входять відео відомих художників, які експериментують з технологією ThermoArt. А для широкого загалу були створені фільтри з доповненою реальністю для Instagram.

Джерело

Якщо динамічна термографія була використана з творчою метою вперше, то до статичної інфрачервоної фотографії митці вдаються вже деякий час. Наприклад, Паоло Петтіджиані у його фото Дубаю та інших куточків світу.

Теги: відеомаркетинг і комунікаціїтворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят
Ідеї

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят

20 Грудня, 2024

Український райдхелінг-сервіс Uklon представив новорічну кампанію. Основна ідея полягає в тому, щоб нагадати людям про маленькі новорічні радощі, які все ще існують в простих речах і про які не варто...

Читати даліDetails

Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор

Відомі українські маркетологи та рекламісти взяли участь у рекламі Effie Awards Ukraine 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.