Заходь в «Тєлєгу»: 23 канали для медійників, діджитальників та маркетологів

Чому йдеться про Telegram? Тому що від дозволяє дізнаватися про останні новини, поради та кейси, вакансії, анонси подій без зайвої реклами, без витрачання часу на серфінг, без метушні. Просто, корисно й по темі. А ще він ледь не найкращий приклад «антисоціальної» мережі, а сьогодні це — тренд. Отже, якщо втомилися від інформаційного шуму, а тримати руку на пульсі все ж необхідно, — зібрали 23 канали в Telegram, які будуть цікаві маркетологам, медійникам та діджитальникам.

Канали для медійників

Типові журналісти@typical_journalists

Новинний канал про все, що відбувається в сфері медіа. Найкориснішими є вакансії, а також анонси заходів, на які варто звернути увагу медійникам, копірайтерам, піарникам.

Медіа Салат@mediasalad

Цей канал заснувала команда «Типових Журналістів», і тут вони розкривають важливі кейси, дають інсайти лекцій, посилання на корисні статті та новини.

MediaMedia@mediamediame

Російськомовний канал із новинами та лонгрідами, які стосуються роботи закордонних ЗМІ: тренди, редполітики, кадрові перестановки тощо.

MoneyMedia@mediamediame

Засновник каналу MediaMedia створив ще один канал та присвятив його  одній важливій темі: завдяки чому/кому заробляють ЗМІ. Тут розглядаються кейси зарубіжних видавців.

Що почитати редактору@redaktoru

Канал публікує добірки статей, вартих уваги редакторів та журналістів.

Медіаборщ@mediaborscht

Канал присвячено таким темам: медіа, SMM, редакційний менеджмент.

Технології, медіа та суспільство@brodetsky

Журналіст Андрій Бродецький у своєму каналі висвітлює медіатренди, вплив медіа на суспільство, новітні діджитал-технології.

Головред@glvrdru

Канал рекомендується всім, хто працює із текстами: редакторам, рерайтерам, копірайтерам, публіцистам, блогерам, журналістам, піарникам.

Інструменти редактора@writingtools

Канал присвячено двом темам: продуктовій редактурі та бренд-медіа. Тут розкажуть, як писати треба і, що найголовніше, як не треба.

Ми і Жо@themedia

«Ми і Жо» — це скорочення від «медіа і журналістика», а не від того, про що ви подумали. Канал присвячено усьому, що стосується медіаіндустрії та її діджиталізації.


Канали для діджитальників

DigitAll@digitalmediame

Новинний канал про медіа з ухилом на діджитал: соціальні мережі, стрімінги, відеоплатформи, додатки, про які треба знати медійникам, копірайтерам, піарникам, діджитал-маркетологам. Плюс є рубрика з авторськими лайфхаками для тих, хто хоче навчитися писати як слід.

beContent@becontent

Канал веде колишній СЕО AIR Микола Рогінець. Тут знайдете кейси, аналіз, поради, новини, які допоможуть стати діджитал-професіоналом.

Digital masons@digital_masons

Авторський канал про digital-маркетинг і комунікації в Україні. Найкорисніша й найбільша рубрика — вакансії.

Trend Media @trendmediachannel

Канал засновано trendmedia.agency. Тут розкривають діджитал-кейси, публікують новини з усього світу, знайомлять із аналітикою рекламних кампаній, дають посилання на курси та вебінари.

Setters@setters

Це канал однойменної діджитал-агенції, але не поспішайте відмахуватись. Там дійсно багато корисної інформації, а ще можна просунути й власну ідею, якщо зможете загорнути її у дотепний текст.

Digital Eva @evaevt

Канал маркетологині Валентини Євтюхіної, яка ділиться досвідом, лайфхаками, кейсами, новинами, порадами. І все це на тему діджитал. 


Канали для маркетологів

Бізнес та соціальні мережі@marketing_smm

Все найсвіжіше, нове і корисне для маркетолога: кейси, статті та думки. Всі подано у вигляді стрічки з посиланням, що досить зручно.

Канал лінивого SMM-щика@blogsmm

SMM-ник Олександр Чижов веде свій блог, а отже — ділиться власним досвідом. Нечасто, зате корисно й дотепно.

Ой, натив@native_marketing

Якщо хочете знати, як грамотно робиться нитив, як його просувати та вимірювати ефективність, то вам сюди.

Телеграм-маркетинг@tgmarketing

Власне, канал про все, що стосується маркетингу у Telegram та інших месенджерах.

Aitarget @aitarget_com

У каналі знайдеться повно інформації про те, як просувати продукт/послугу/бренд/персону у Facebook та Instagram.

Bandito@Banditomag

Канал про те, як просувати особистий бренд чи бізнес в Інтернеті. Цікаво, що тут є власні подкасти.

Заходь в «Тєлєгу»: 23 канали для медійників, діджитальників та маркетологів

P.S. А ще чекаємо вас тут: канал онлайн-медіа про креативні індустрії України та світу CreativityUA. Тут дізнаєтесь про креативні рішення, що трансформують бізнес, змінюють людину та розвивають суспільство.


Фото в заголовку: Matt Ridley / Unsplash


А тут команда MEGOGO зібрала аудіокниги зі своєї бібліотеки, які навчать мислити творчо та генерувати креативні ідеї.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

26 листопада у Києві відбудеться Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа). Організатором Форуму виступили ГО «Точка опори ЮА», Рада жіночих ініціатив ...

У Києві відкрили «Мистецьку алею» з об’єктами у доповненій реальності

На вулиці Бориса Грінченка у Києві встановили десять артоб’єктів, присвячених відомим особистостям, а також музичним або літературним явищам 20-го століття. ...

Андрій Мельник та Дем’ян Ом про довіру, свободу і відповідальністьАндрій Мельник та Дем’ян Ом про довіру, свободу і відповідальність

Андрій Мельник та Дем’ян Ом про довіру, свободу і відповідальність

У бізнесі існує поняття чайка-менеджменту. Якщо проаналізувати поведінку чайки, можна помітити наступне: чайка прилітає, істерить, випорожнюється і летить геть. Менеджер, ...

Creative Digest CIAU. Випуск #016Creative Digest CIAU. Випуск #016

Creative Digest CIAU. Випуск #016

Чисельні оновлення від популярних соцмереж. Інформаційна кампанія з кібербезпеки. А також можливість участі у цікавому заході. Чао, креатори! На зв’язку ...

Gucci та Miller Lite показують два діаметрально протилежні погляди на офісні вечірки

Коли офісні вечірки перетворюються на віртуальну подію, почуття це викликає неоднозначні. Все залежить від того, наскільки теплим є ваше ставлення до колег.

Як креативно провести тест-драйв: шість прикладів від переможців Cannes Lions

Серед прикладів того, як можна креативно провести тест-драйв, є і дитина за кермом, і дитячі коляски для дорослих, і перевірка на поліграфі.