• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

28 Січня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Cittart
Share on FacebookShare on Twitter

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу залучили близько $100 тис. інвестицій на розробку проєкту Cittart. Вже у лютому українці зможуть завантажити додаток і отримати доступ до майданчику, на якому щодня з’являтимуться нові артоб’єкти.

Наразі команда проєкту веде перемовини з художниками і скульпторами щодо розміщення їхніх творчих надбань, а також проводить останні тестування роботи додатку та всіх його сервісів. Додаток буде доступним для користувачів мобільних програмних систем iOS та Android.

Аби розмістити своє мистецтво у Cittart до моменту офіційного старту — митцям потрібно залишити заявку у відповідній формі на сайті. Із запуском кожен, хто хоче відвідати діджитал-галерею Cittart, запропонувати свій артоб’єкт або придбати сучасне мистецтво, матиме змогу реєструватися самостійно. Також наразі відкрита реєстрація для всіх, хто хоче отримати першим посилання на завантаження додатку.  

Cittart

«Ідея проєкту народилася природно, спонтанно, та була, скоріше, концентрацією думок, які не відпускали довгий час», — каже Дарина Момот, українська художниця, ідеологиня і CEO проєкту Cittart. Своєму, на той час ще майбутньому, партнеру Георгію Варданяну, співзасновнику і COO проєкту Cittart, і за сумісництвом керівному партнеру компанії Fitelio (займається розробкою digital-продуктів і сервісів з автоматизації бізнес-процесів), — зателефонувала майже одразу після викришталізації ідеї та появи розуміння, що «треба робити діджитальний мистецький проєкт». Георгій зізнається, що концепт Cittart його дуже надихнув. «Я хоч і став людиною із середовища технологій, але свого часу 15 років професійно займався музикою і любов до мистецтва досі живе в мені 🙂», — каже він. І додає: «Створення такого додатку мені здалося афігенною можливістю поєднати технології та мистецтво, і я із задоволенням долучився до проєкту. Разом ми почали розвивати ідею і замислюватися як реалізувати з ідеї продукт».

Дарина Момот і Георгій Варданян
Дарина Момот і Георгій Варданян

Детальніше про те, як створювалась мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart, читайте в ексклюзивному інтерв’ю Дарини Момот на Creativity.ua


Старт проєкту відбувся із використанням виключно власних ресурсів. Але вже приблизно через місяць Дарина та Георгій відчули потребу у залученні інвестицій. Першу фінансову підтримку стартап отримав від Ukrainian Startup Fund, а згодом — від Українського культурного фонду. 

Зараз соціальна мережа для представників та поціновувачів сфери мистецтва Cittart практично готова до офіційної презентації. Команда проєкту формує професійне ком’юніті та веде перемовини з митцями про безкоштовне розміщення артоб’єктів на маркетплейсі Cittart. 

«Мистецька галузь та сучасний арт в Україні — досі дуже нішеві, закритий ринок, до якого часто просто побоюються долучатися ті, кому мистецтво просто подобається. В людей є побоювання, що мистецтво — це завжди про великі гроші та амбіції дозволити собі мати мистецтво вдома», — зазначила Дарина Момот.

Новий «мистецький Instagram» має на меті об’єднання українського мистецького ком’юніті. Крім цього, серед цілей проєкту: поступово змінювати відношення українців до мистецтва, привчати співвітчизників сприймати мистецтво як важливу духовно значущу річ, яскравий самобутній подарунок, або навіть надійну довгострокову інвестицію. 

Власні дослідження Cittart

У той час, коли в сусідніх європейських країнах мистецтво легко входить у домівки, картини — звичайна річ у будинку європейця, а культурно-освітня складова займає вагому частину часу у графіку активного відпочинку європейців, — в Україні ситуація геть інша. Це віддзеркалює і той факт, що у вітчизняній сфері культури і мистецтва немає системних досліджень. Об’єднана статистика щодо динаміки розвитку сфери у різних напрямах — фактично відсутня. Але жоден стартап не стартуватиме без власних досліджень!

Команда Cittart провела власні онлайн-дослідження з метою вивчити ситуацію із затребуваністю творів мистецтва, рівнем зацікавленості до мистецтва в Україні та його сприйняття. 

За внутрішніми дослідженнями Cittart, які проводилося серед покупців мистецтва, виявилось: респонденти оцінюють власну експертність на рівні близько 2.6 балів з 5. Більшість покупців вважає себе «новачками». Високий відсоток таких «новачків» свідчить про появу нових колекціонерів та підвищення зацікавленості в мистецтві. 

Власні дослідження Cittart

Інший цікавий факт, що головним фактором придбання предметів мистецтва до сьогодні залишається естетика. Лише 9% респондентів в Україні розглядають купівлю артоб’єктів як ефективну інвестицію. 

Власні дослідження Cittart

Чи готові українці купувати коштовне «мистецтво»?  

Як показали дані опитування Cittart, яке також проводилося у онлайні, переважна більшість українців готова платити за артоб’єкт близько $500. Ще 11% готові купувати мистецтво від $2000 до $5000 і 9% — вище $5000. Цікаво, що переважна більшість покупців мистецтва — це переважно жінки віком 30-39 років. 

Власні дослідження Cittart
Власні дослідження Cittart
Власні дослідження Cittart

Формування Cittart-ком’юніті

Розробники розповідають, що у додатку щодня з’являтимуться нові артоб’єкти. А алгоритми додатку реалізовують інтуїтивні механізми з підбору витворів мистецтва в особисту стрічку користувача, формують «історію» кожного артоб’єкта з моменту створення і до купівлі та його мандрівки країнами і власниками згідно з вимогами конфіденційності. Аби долучитися до Cittart, заходьте у гості на сторінку проєкту та скористайтеся формою зворотного зв’язку. 

Про філософію проєкту

Дізнайтеся з відео з пітчінгу Cittart для Female leadership program, організації, створеної для підтримки українських стартапів шляхом налагодження співпраці та зв’язків зі світовими лідерами у стартап-екосистемах. 

Про Cittart

Стартап Cittart — маркетплейс/соціальна мережа для сучасного мистецтва. Проєкт залучив $100 тис. інвестицій сумарно від Українського фонду стартапів і Українського культурного фонду в 2020-му. Зараз проєкт знаходиться на стадії активного розвитку. Стартап створений як відповідь на актуальну потребу українських художників і покупців мистецтва у професійній платформі, яка змогла б забезпечити безпеку, сервіс і емоційний зв’язок з мистецтвом. Мета Cittart — зробити мистецтво ближчим та доступнішим, відкриваючи нові відчуття і новий спосіб світосприйняття.

СEO проєкту та засновниця Cittart — українська художниця Дарина Mo Mot, кураторка українського павільйону на Nord Art, одній з найбільших виставок сучасного мистецтва у світі. 

Co-founder і COO проєкту Cittart Георгій Варданян. Георгій також є керуючим партнером компанії Fitelio, яка займається розробкою digital-продуктів і сервісів з автоматизації бізнес-процесів. Це не перший мистецький діджитал-проєкт для Георгія. Він також є розробником веб-майданчика для «Мистецького арсеналу» у 2016-му році. 

Теги: Cittartдіджиталдодатокмаркетплейсмистецтвомобільні додаткитехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.