Українська медіашкола (UMESchool) запускає безкоштовні онлайн курси для медіаспеціалістів

Курси стартують з 9 листопала 2017 р. в Києві на базі  Незалежної асоціації  телерадіомовників (НАМ) при підтримці Deutsche Welle Akademie. До навчання запрошуються медіаспеціалісти, журналісти, власники інтернет- ресурсів, маркетологи та інші учасники.

Он – лайн курси  є абсолютно безкоштовними  для всіх учасників. Для реєстрації необхідно  зайти на платформу http://online.umeschool.net/, обрати  необхідний курс та заповнити заявку для участі.

Навчання дозволить учасникам  отримати нові знання та поглибити  вже існуючі знання і уміння в питаннях: створення, просування та продажу контенту, монетизації ЗМІ та планування фінансової діяльності в медіа.

 Курс «Он- лайн маркетинг і монетизація»: це базовий  онлайн – курс для журналістів,  нинішніх та майбутніх власників інтернет – ресурсів, маркетологів, які бажають познайомитися  з онлайн  особливостями, а також тих, хто вже зробив сайт і соціальний акаунт, але не сформулював підхід до комплексної роботи з ними. Тривалість : 7-10 часів. Рівень: базовий.

 Курс «Корпоративні фінанси» розрахований на  працівників медіа компаній, які раніше  не значно працювали з фінансами в цілому або взагалі стикаються з ними вперше. Курс містить прості і зрозумілі пояснення суті корпоративних фінансів, базових термінів і принципів, на яких будується робота по управлінню фінансами. Також Ви знайдете декілька тим, присвячених управлінському обліку, основним фінансовим звітам, які важливі як інструменти в роботі менеджера. Окрім цього розділи курсу присвячені бюджетуванню, аналізу фінансової інформації, а також системі побудови оцінки ефективності діяльності компаніївідділупрацівник на базі КРI (ключових показників діяльності).

 Весь курс – це 10 різних тем, в кожній Ви знайдете докладну презентацію, приклади робочих інструментів, тести і завдання (з варіантами відповідей) для самоконтролю, кілька відео-презентацій з ключових моментів, а також рекомендації з використанням додаткових матеріалів для більш поглибленого вивчення предмета (в тому числі посилання на корисні тематичні інтернет матеріали ресурси).

Наші тренери:

Віра Черниш – фахівець з маркетингу та просування медіа. Багаторічний маркетолог  в UMH group, в тому числі в журналі «Фокус», найуспішнішому українському виданні за доходами від реклами.

Ганна Авраменко – експерт у галузі корпоративних фінансів, колишній фінансовий топ-менеджер найрейтинговіших медіахолдингів «Старлайт» та «Україна».

 Разом із професійними тренерами ми розкриємо секрети в сфері медіа, поділимося досвідом, цікавими кейсами. Адже наша мета- щоб ви мали  знання, якими могли керувати, та успішно вдосконалювали себе. Долучайтесь до навчання  вже сьогодні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...