Українська медіашкола (UMESchool) запускає безкоштовні онлайн курси для медіаспеціалістів

Курси стартують з 9 листопала 2017 р. в Києві на базі  Незалежної асоціації  телерадіомовників (НАМ) при підтримці Deutsche Welle Akademie. До навчання запрошуються медіаспеціалісти, журналісти, власники інтернет- ресурсів, маркетологи та інші учасники.

Он – лайн курси  є абсолютно безкоштовними  для всіх учасників. Для реєстрації необхідно  зайти на платформу http://online.umeschool.net/, обрати  необхідний курс та заповнити заявку для участі.

Навчання дозволить учасникам  отримати нові знання та поглибити  вже існуючі знання і уміння в питаннях: створення, просування та продажу контенту, монетизації ЗМІ та планування фінансової діяльності в медіа.

 Курс «Он- лайн маркетинг і монетизація»: це базовий  онлайн – курс для журналістів,  нинішніх та майбутніх власників інтернет – ресурсів, маркетологів, які бажають познайомитися  з онлайн  особливостями, а також тих, хто вже зробив сайт і соціальний акаунт, але не сформулював підхід до комплексної роботи з ними. Тривалість : 7-10 часів. Рівень: базовий.

 Курс «Корпоративні фінанси» розрахований на  працівників медіа компаній, які раніше  не значно працювали з фінансами в цілому або взагалі стикаються з ними вперше. Курс містить прості і зрозумілі пояснення суті корпоративних фінансів, базових термінів і принципів, на яких будується робота по управлінню фінансами. Також Ви знайдете декілька тим, присвячених управлінському обліку, основним фінансовим звітам, які важливі як інструменти в роботі менеджера. Окрім цього розділи курсу присвячені бюджетуванню, аналізу фінансової інформації, а також системі побудови оцінки ефективності діяльності компаніївідділупрацівник на базі КРI (ключових показників діяльності).

 Весь курс – це 10 різних тем, в кожній Ви знайдете докладну презентацію, приклади робочих інструментів, тести і завдання (з варіантами відповідей) для самоконтролю, кілька відео-презентацій з ключових моментів, а також рекомендації з використанням додаткових матеріалів для більш поглибленого вивчення предмета (в тому числі посилання на корисні тематичні інтернет матеріали ресурси).

Наші тренери:

Віра Черниш – фахівець з маркетингу та просування медіа. Багаторічний маркетолог  в UMH group, в тому числі в журналі «Фокус», найуспішнішому українському виданні за доходами від реклами.

Ганна Авраменко – експерт у галузі корпоративних фінансів, колишній фінансовий топ-менеджер найрейтинговіших медіахолдингів «Старлайт» та «Україна».

 Разом із професійними тренерами ми розкриємо секрети в сфері медіа, поділимося досвідом, цікавими кейсами. Адже наша мета- щоб ви мали  знання, якими могли керувати, та успішно вдосконалювали себе. Долучайтесь до навчання  вже сьогодні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.