Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може жити на різних поверхнях від однієї години до декількох днів. Необхідні більш ефективні заходи — бар’єри знезараження.

За даними Центру громадського здоров’я України, коронавіруси можуть виживати до 5-ти днів, залежно від типу поверхні, температури та вологості повітря. Це ж стосується одягу, сумок, окулярів та інших аксесуарів — на тканині, пластмасі та металах COVID-19 може затриматися до трьох діб.

Оцінивши всі реальні загрози, українські підприємці зайнялися пошуком можливих рішень. Відповіддю стало заснування компанії OZZO, яка взяла на себе розробку і масове виробництво систем аерозольного знезараження Silvergate («срібні ворота»), а також організувала понад 10 мобільних команд для дезінфекції автомобілів і прибудинкових територій.

Системи або «срібні ворота» працюють за принципом туманоутворення. Завдяки великій кількості форсунок, забезпечується максимальне покриття поверхні при незначній витраті речовини, що знезаражує. Для зручності користування, апарати оснащені датчиками руху і можуть бути підключені до звичайної розетки 220В.

Argumin - Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

«Для ефективного знезараження ми рекомендуємо засіб на основі колоїдного срібла. При його використанні не потрібна спеціальна або захисний одяг. Розчин повністю безпечний для людей і тварин, але безжалісний до вірусів і бактерій. Наші команди також використовують його при роботі з автомобілями»,  — каже Станіслав Луцкович, співзасновник компанії OZZO.

На відміну від звичайних дезінфікуючих засобів, речовина на основі колоїдного срібла не містить спирту, хлору, формальдегіду, парабенів, триклозану та інших хімічних сполук. Він не потребує змивання після обробки, не псує поверхні та тканини. Наночастинки срібла залишаються на поверхні понад 48 годин, створюючи захисний бар’єр.

Компанія розробила більш як сім типів систем від простого і недорогого пристрою для масового використання до концептуального дезбар’єра. У планах першого місяця — виробництво 1000 систем, а в найближчому майбутньому готується збільшення обсягу до 2000 одиниць.

LITE - Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Системи аерозольного знезараження, що працюють за принципом туманоутворення стануть прогресивним і ефективним рішенням у боротьбі з коронавірусом для аптек, медичних і державних установ, супермаркетів, офісних центрів, житлових комплексів, торгових центрів, навчальних закладів та інших громадських місць.

А тим часом в Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Хутро — криваве жлобство, цирк без тварин: в Україні проведуть перший інста-мітинг за тварин

В останні вихідні вересня гуманістичний рух UAnimals запрошує українців виходити на інста-мітинг за тварин. 25-27 вересня зоозахисники та усі охочі ...

Creative Digest CIAU. Випуск #008

Кампанія з виявлення фейків. Новий спосіб турботи про екологію. Оновлені функції Facebook. Та повернення LIONS Live! Чао, креатори! В ефірі ...

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Під стінами Верховної Ради встановили мистецьку інсталяцію «Йдеш у політику не одна»

Під Верховною Радою встановили лабіринт, який відтворює шлях жінок у політику. Подія відбулась у рамках запуску кампанії з підтримки гендерної ...