В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному часі та навіть обрати з вітрини рибу чи морепродукти для своєї страви. Віртуальне замовлення одразу готують кухарі «Черноморки»™, після чого клієнт отримує доставку ще теплих страв додому або свіжу рибу та морепродукти, щоб приготувати їх самостійно. Формат онлайн-ресторану допоміг керівництву мережі збільшити кількість замовлень в умовах карантину, а головне — зберегти робочі місця офіціантам та кухарям.

Що таке онлайн-ресторан?

Онлайн-ресторан — це віртуальне рішення для віддалених замовлень у закладі, розроблене спеціально для мережі «Черноморка»™. Його унікальність полягає в тому, що під час вибору страв гість та офіціант закладу спілкуються через прямий відеозв’язок у режимі реального часу. Відповідно клієнт може дистанційно насолодитися більшістю етапів ресторанного обслуговування «Черноморки»™: від привітання офіціанта, розповіді про акційні пропозиції та порад щодо напоїв —  до можливості обрати серед рибних та морепродуктів саме ті, які, наприклад, за розміром чи кольором сподобалися більше.

онлайн-ресторан Черноморка

Як скористатися сервісом «онлайн-ресторан»?

  1. Щоб відвідати віртуальну «Черноморку»™, потрібно з будь-якого девайсу перейти на сторінку сервісу за лінком.
  2. Далі можна переглянути меню або ж одразу перейти до вибору офіціанта, який буде обслуговувати гостя.
  3. Далі треба обрати офіціанта, натиснувши для виклику на його фото.
  4. Після цього система автоматично запустить у браузері прямий відеозв’язок із командою «Черноморки»™; до речі, можна спілкуватися також виключно через аудіо, з вимкненою камерою зі свого боку: у такому випадку можна бачити заклад та все, що демонструватиме вам офіціант, але він у свою чергу лише чутиме гостя.
  5. Праворуч від відео з’явиться також онлайн-чат: тут за потреби можна писати людині, яка обслуговує.
  6. Далі офіціант приймає замовлення.
  7. Готові страви, а також свіжу рибу/морепродукти можна забрати самостійно у закладі або ж отримати замовлення вдома.
  8. Оплатити замовлення можна як готівкою, так і карткою.

Графік роботи онлайн-ресторану: з 11:00 до 22:00. Доставка замовлень від 500 гривень по Києву безкоштовна, до 500 гривень — 70 грн. Доставка замовлень за межі Києва — 150 грн. За умови самовивозу можна отримувати знижку 20% на все меню (крім охолоджених риби, морепродуктів, устриць та алкоголю, який продається за цінами супермаркету).

«Під час приготування, пакування та доставки страв персонал «Черноморки» суворо дотримується усіх санітарних норм, правил дезінфекції та вимог використання захисних елементів одягу. Безпека та довіра наших клієнтів — понад усе», — запевнила засновниця мережі Ольга Копилова.

онлайн-ресторан Черноморка

Як виникла ідея зробити такий формат?

«Онлайн-ресторан допоміг нам вирішити кілька гострих проблем, які з’явилися під час масштабного карантину: по-перше, ми хочемо продовжувати годувати наших гостей свіжою чорноморською рибою та надавати індивідуальний якісний сервіс навіть за умов дистанційного обслуговування; по-друге, ми підтримуємо свою команду та поставили за мету зберегти робочі місця офіціантам та кухарям; по-третє, в умовах тривалого карантину та майже повної відсутності соціалізації, це рішення є таким собі «соціальним проєктом». Він допоможе нашим гостям перетворити звичне замовлення їжі на щось більше, відійти нарешті від чат-ботів і автовідповідачів до прямого спілкування із командою. Завдяки відеозв’язку та можливості разом із офіціантом «пройтися» від столика до вітрини з рибою гість відчуває ефект повного занурення», — поділилася засновниця мережі «Черноморка»™ Ольга Копилова.

Як відбувалася технічна реалізація проєкту?

Технічною реалізацією онлайн-ресторану займалася студія Vintage. Команда з 10-ти спеціалістів розробила першу версію платформи за 3 дні. Для робочої версії проєкту і його публічного запуску знадобилося 7 робочих днів. 

«Працюючи над технічною стороною онлайн-ресторану, ми ризикнули скомпонувати готові рішення та напрацювання студії Vintage. Стандартно розробка такого проєкту займає 4-5 місяців. Але ми розуміли, що актуальність «ресторану онлайн» — вже сьогодні. Пишаюся нашою командою та командою «Черноморки», з якими за рекордні 7 днів вдалося запустити новий продукт на ринку», — зазначив керівник студії Vintage Євгеній Кудрявченко.

Онлайн-ресторан «Черноморка» ™ працює поки у тестовому режимі і оновлюється кожні 2 дні. Якщо у вас виникнуть проблеми чи питання щодо роботи платформи, ви можете звертатися до команди технічної підтримки: +38 (050) 695-38-35.

Тим часом IKEA в Ізраїлі випустила «засіб від нудьги для всієї родини», схожий на типовий каталог, проте з забавками для дітей. А NASA запустила ініціативу під назвою NASA at Home: віртуальний тур на МКС, цікавий онлайн-контент про космос і навіть додаток, який дозволяє уявити себе на місці пілота літального апарату NASA!

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Перший віртуальний велосипедний тур містами України

Український інститут разом із креативною компанією MOON Studio зняли віртуальний велосипедний тур вулицями Львова, Києва та Харкова. Відео в форматі ...

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

Під час карантину люди мало рухаються та більшість часу проводять за ноутбуком або смартфоном — часто в незручному, шкідливому для ...

Гаптичний інтерфейс у повітрі дозволить натискати кнопки, нічого не торкаючись

Система HaptiRead з її бездотиковим інтерфейсом була б корисною у таких громадських місцях як ліфти, банкомати, інформаційно-довідкові кіоски тощо.

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».