Топ-10 платежных систем среди украинских фрилансеров и заказчиков

Ожидаемо наиболее популярны «карточные» методы – оплата напрямую с карт Visa и Mastercard, через интернет-банкинг «Приват24» и платежный сервис LiqPay. Вместе эти платежные системы использовались заказчиками почти в 70% случаев.

Наиболее популярный способ – «Приват24», таким образом оплачивали четверть заказчиков. Visa использовалась немного чаще Mastercard – 17% против 13%. Дальше идут электронные кошельки – такие как Walletone (13%), «Яндекс.Деньги» (10%), WebMoney (9%), Qiwi (1,5%) и Perfect Money (0,5%).

Три четверти фрилансеров получали оплату через «Приват24» (Mastercard – около 60%, Visa – 40%). Вторая по популярности платежная система — WebMoney (18%), и на третьем месте «Яндекс.Деньги» (8%).

В опросе приняли участие около 35 000 респондентов, из которых примерно 30% — заказчики, 70% — фрилансеры. Примерно 90% всех респондентов — из Украины.

Также пользователей биржи спросили, какая платежная система для них наиболее ожидаемая. разумеется, таковой стала Paypal — желание использовать ее как способ резервирования указали более 70% опрошенных. В тоже время Bitcoin, как удобный платежный инструмент, упомянули менее 5% пользователей.

 


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...