THINKMcCANN будет снова сотрудничать с life:)

 

В рамках тендера перед агентством стояла задача разработать решения, направленные на повышение воспринимаемого качества предоставляемых услуг, а также на усиление позиций по приоритетным атрибутам бренда. Предложенные решения должны поддерживать эволюцию существующей креативной платформы.

 

Энтузиазм, умноженный на профессионализм и существующую экспертизу в сегменте телекоммуникаций, помогли команде одержать победу в тендере.

 

В процессе совместной работы агентство будет предоставлять полный комплекс услуг по креативному сопровождению, направленный на продвижение бренда по всем каналам коммуникаций.

 

«Команда агентства рада возобновить работу с рынком телекоммуникаций. Наши креативные директора в свое время создавали знаковые эффективные кампании практически для всех ключевых брендов рынка, поэтому мы рассчитываем наполнить амбиции бренда life:) качественным креативным содержанием и стратегическим видением в части маркетинговой коммуникации», – прокомментировал Сергий Урын, директор агентства THINKMcCANN.

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...