Samsung превратил свои телевизоры в картинные галереи

Компания Samsung заключила соглашение о партнерстве с Музеем Ван Гога и покажет 25 картин художника на своем телевизоре в формате 4K, выступающем в роли экспоната. Об этом говорится на сайте компании. С помощью специальной функции, распространяемой по модели подписки, пользователи смогут выставлять на своих телевизорах в качестве заставки не только картины художника, но и другие изображения.

Названный «крупнейшей в мире арт-платформой», телевизор имеет набор специальных рамок вокруг экрана, которые делают его похожим на черную, белую, ореховую или бежевую картинную раму. По словам представителя Samsung, пользователи могут вывести на экран, к примеру, «Подсолнухи» Ван Гога и превратить любую комнату в динамичную галерею — для этого задействована специальная технология отображения кадров.

Услуга, позволяющая превратить телевизор в стенд для произведений искусства, распространяется по подписке и стоит $4,99 в месяц. С того момента, как Samsung начал предлагать эту функцию, его коллекция разрослась до 800 изображений из различных галерей, число которых достигает 400.

Заглавная иллюстрация: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...