Reebok создал эко-кроссовки из эвкалипта и водорослей

Reebok представил новую модель кроссовок Forever Floatride GROW. В них растительные материалы были использованы вместо искусственных, пишет портал HypeBeast.

Подошва была сделана из природного каучука, верх — ткань из эвкалипта, в качестве клея — масло клещевины. Кроссовки выполнены в нейтральной палитре, без добавления искусственных красителей.

Выпуск этих кроссовок — часть программы бренда [REE]GROW (разработка продукции из натуральных компонентов). У бренда есть также проект [REE]CYCLED (выпуск продукции из переработанных материалов).

Модель Forever Floatride GROW появится в продаже осенью 2020 г.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...