Нюансы использования торговых марок в рекламе

«Юридический клуб» МАМИ создан как коммуникационная площадка для повышения знаний участников рекламно-маркетингового рынка в области юридических нововведений, чтобы в дальнейшем эффективно применять их в своей работе. На этот раз обсудим на встрече аспекты использования торговых марок в маркетинговых коммуникациях.

 ПРОГРАММА ВСТРЕЧИ:

 Что такое торговые марки (знаки для товаров и услуг) и какими они бывают.

  1. Как и зачем регистрировать ТМ: шансы неймингов и логотипов быть зарегистрированными.
  2. Особенности использования ТМ в рекламных кампаниях и материалах.
  3. Аспекты налогообложения операций с торговыми марками (знаками для товаров и услуг).

 Спикеры клуба:


Александра Гайсинская,

руководитель юридического департамента Ogilvy Ukraine с 2006 года, юрист с 15-летним стажем. До  2006 года – старший юрист в ЮФ «Арцингер и Партнеры» (Arzinger). Образование: КНУ им. Т. Г. Шевченко, Ягеллонский университет (Uniwersytet Jagielloński) Польша.

 

Дмитрий Назарец,

Управляющий партнер АО “Международная адвокатская помощь”.Образование: КНУ им. Т. Г. Шевченко. Адвокатская практика с 2000 года.

Основная информация:

Дата: 29 сентября (вторник)

Время: 18:00 – 20:00

Место проведения: ул. Жилянская, 31, 6-й этаж, конференц-зал Talan Communications (AGL Digital Lounge).

Стоимость участия: 200 грн.  Для членов ассоциации МАМИ и их клиентов участие бесплатно!

 

Регистрация: [email protected] , (067) 657 24 02, Анна Силенко и Татьяна Мехед.

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...