Carlsberg перезапускає бренд з фокусом на сучасність та екологічність

Carlsberg змінюється, стає більш сучасним та екологічним.

Компанія відкриває нову сторінку в житті бренду під назвою «NyDawn»: нова пляшка, екологічна фарба для етикетки, оборотна тара, розумна кришка та інші нововведення. Основна ціль перезапуску бренду — вдосконалення якості напою і зменшення негативного впливу на довкілля. 

Зміни бренду відбулись у двох напрямках: споживчого досвіду та екології. Відтепер бренд використовує для етикетки більш екологічну зелену фарбу, що краще переробляється. Пляшка Carlsberg має додаткове напилення скла, яке вберігає від сколів та дає змогу використовувати її повторно упродовж довшого часу та зменшити вуглецевий слід. Завдяки розумній кришці ZerO2 Cap, яка поглинає кисень, свіжість та смак пива зберігається ще довше, без втрат для неперевершеної якості напою. Пляшка має зручну та преміальну форму, а також новий вдосконалений дизайн етикетки з тисненням.

Нова сторінка в житті легендарного бренду Carlsberg

Прагнення до постійного вдосконалення — це невід’ємна частина філософії Carlsberg, сенс якої полягає в тому, щоб зробити бренд привабливим для клієнтів і споживачів.

Carlsberg в оновлених пляшках ємністю 0,45 л вже з’явився на полицях магазинів.

Читайте також: Fedoriv Agency створило новий бренд крафтового пива для сім’ї ресторанів THE. під назвою 2085. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.