До Всесвітнього дня переробки бренд Corona Extra запустив нову екологічну упаковку. Надлишки соломи, що залишилися після переробки ячменю, компанія Anheuser-Busch InBev використовуватиме у виробництві упаковки для скляних пляшок бренду.
Corona Extra стала першим глобальним брендом напоїв, який запустив у виробництво екологічну упаковку з ячменю, впроваджуючи принципи безвідходності у виробництво. Ініціатива є частиною принципів сталого розвитку компанії й постійного пошуку інновацій для захисту природи.
Нова технологія, яку три роки розробляв Глобальний центр AB InBev (GITEC), перетворює надлишки ячмінної соломи в пакувальний матеріал і дає нове життя одному з найважливіших інгредієнтів пива. Така упаковка усуває необхідність використання первинної сировини, дозволяє споживати на 90% менше води та енергії, а також поводиться як звичайний папір при переробці.
З насіння ячменю, як і раніше, вироблятиметься пиво. А ячмінна солома, що залишилася від фермерського врожаю, буде використана у виробництві упаковки за допомогою унікального процесу варіння целюлози, покликаного впоратися з її відносною крихкістю.
У поєднанні зі 100% переробленим деревним волокном, картон для нової упаковки буде таким же міцним і довговічним, як звичайний папір, однак більш екологічним.
Крім того, після успішного завершення пілотного проєкту, компанія розгляне можливість масштабування цієї технології на інші бренди, тим самим збільшуючи позитивний вплив на навколишнє середовище.
Читайте також:
- Американський стартап Lia вивів на ринок перший в світі біорозкладний тест на вагітність, що просто змивається водою.
- Французький автомобільний бренд DS Automobiles випустив колекцію одягу, вкритих живими водоростями, які вилучають вуглекислий газ із повітря та перетворюють його на кисень.
- Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику.