Американський стартап Lia створив біорозкладний тест на вагітність

Американський стартап з Філадельфії вивів на ринок перший в світі біорозкладний тест на вагітність, що просто змивається водою.

Десятки років на звалищі

В світі впроваджено вже досить багато нововведень у сфері жіночого та інтимного догляду — від органічних тампонів до веганських презервативів.

Проте однією з категорій продуктів, яка до останнього часу не зазнавала великих змін, були тести на вагітність. За даними стартапу Lia, ці пластикові вироби щороку створюють близько 2 млн фунтів (а це трохи більше 900 тонн) сміття, накопичуючись на звалищах по всьому світу. Протягом останніх кількох років команда Lia працювала над новим видом тесту на вагітність, який не містить пластику, змивається водою та біологічно розкладається. На даний момент відомо, що продукт пройшов усі випробування і зараз доступний для придбання на веб-сайті стартапу.

Співзасновниці Lia Бетані Едвардс та Анна Кутюр’є розробили та спроєктували кілька прототипів перед тим, як запропонувати свій запатентований біорозкладний тест на вагітність. Їхня розробка вже зібрала низку премій та нагород. Серед яких — нагорода журналу TIME «Найкращі винаходи» та переможний титул TechCrunch Disrupt на Startup Battlefield у Берліні.

«Ми зрозуміли, що насправді нам є що робити з вдосконаленням цього одноразового виробу, — зазначила Бетані Едвардс в одному з інтерв’ю. — Якщо замислитися, тест на вагітність застосовується всього лише кілька хвилин, а потім десятки років валяється на звалищах. Тому ми створили продукт, який краще відповідає його здоровому призначенню».

Співзасновниці Lia Бетані Едвардс та Анна Кутюр'є
Співзасновниці Lia Бетані Едвардс та Анна Кутюр’є

Просто змийте його

Для того, щоб зробити тест на вагітність придатним для утилізації, засновниці Lia обрали в якості матеріалу природні целюлозні волокна, що дозволяють продукту розпадатися у воді та розкладатися в ґрунті. Корпус, який утримує діагностичну смужку, має спеціальне тимчасове покриття, яке дозволяє повноцінно використати тест, а згодом руйнується.

Американський стартап Lia створив біорозкладний тест на вагітність
Тести на вагітність Lia

Плюс психологічний комфорт

Той факт, що жінки можуть просто змити тест в унітазі, не лише чудовий для навколишнього середовища. Він надає також душевного комфорту.

«Тести на вагітність завжди чомусь викликають багато запитань, коли їх виявляють у сміттєвому баку, — пояснює Бетані Едвардс. — Ми завжди намагаємось їх приховати, обертаючи тканиною або туалетним папером. То чому б не змусити їх зникнути легким та екологічним способом, без зайвих питань?».

Джерело


Читайте також:

  • Французький автомобільний бренд DS Automobiles випустив колекцію одягу, вкритого живими водоростями, які вилучають вуглекислий газ із повітря та перетворюють його на кисень.
  • А модний дизайнер Філіп Лім та індустріальна дизайнерка Шарлотта МакКарді створили «безнафтову» сукню, розшиту паєтками з рослинного біопластику.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Додо та безкрила гагарка: WWF відтворює вимерлих тварин у доповненій реальності

Для цієї кампанії WWF було створено спеціальний вебсайт, де відвідувачі можуть познайомитися у доповненій реальності з деякими з вимерлих тварин.

Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Він дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.

Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію ...