Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія заявляє, що ця зміна скоротить використання нового пластику у Північній Америці на 20%.

Компанія, згідно даних руху Break Free From Plastic, є найбільш відповідальною за забруднення пластиком, ніж будь-яка інша. Coca-Cola зазначає, що новий напрямок є значним кроком у боротьбі з пластиковими відходами, що забруднюють водні шляхи світу.

За даними компанії, перероблені пляшки Coca-Cola зменшать використання нового пластику більш ніж на 20% на північноамериканському ринку, порівняно з 2018 роком.

Ще в 2018 році Coca-Cola пообіцяла до 2025 року зробити 100% упаковки придатною для вторинної переробки та до 2030 року впровадити використання 50% переробленого матеріалу в пляшках та банках. Наступного року вона оголосила, що Швеція стане першим ринком збуту всієї її продукції у повністю перероблених пластикових пляшках.

Ємність нових пляшок з переробленого пластику становитиме 13,2 унції (або приблизно 390 мл). Пляшка буде виготовлена із 100% переробленого ПЕТ або rPET, на додаток до виготовлення пляшок на 20 унцій (або 591 мл), виготовлених з rPET. За заявою керівництва компанії, зміна розміру частково є реакцією на відгуки споживачів про те, що ємність пляшок 20 унцій занадто велика, а ємність банок 12 унцій (приблизно 354 мл) занадто мала. Нові пляшки будуть випущені цього місяця на північному сході США, згодом на заводах Coca-Cola у Флориді та Каліфорнії, а до кінця року — в усій країні.

До кінця 2022 року компанія також переведе лінійку напоїв іншого бренду — Sprite на повністю прозору упаковку, щоб полегшити переробку пляшок.

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Джерело


Читайте також: Дизайнери Генк Беєр та Алекс Сайзмор вирішили зробити радикальний редизайн комп’ютерів Macintosh, помістивши їх у корпуси з меду, льоду, землі тощо.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...