Автомобільний бренд представив одяг з фотосинтезом на Паризькому тижні моди

Французький автомобільний бренд DS Automobiles, який свого часу відділився від Citroën, випустив колекцію з чотирьох предметів одягу, вкритих живими водоростями, які вилучають вуглекислий газ із повітря та перетворюють його на кисень. Ця капсульна колекція складається з куртки, плаща та двох футболок. Такий одяг з фотосинтезом було спроектовано EgonLab та продемонстровано під час Паризького тижня моди, партнером якого бренд DS Automobiles виступив цього року.

Для того щоб фотосинтез працював, необхідно підтримувати життєздатність водоростей. Тобто до такого одягу необхідно ставитися, скоріше, як до вазону – щодня обприскувати його та стежити, щоб він отримував достатньо сонячного світла.

Шар водоростей повністю вкриває футболки, а от верхній одяг має лише окремі фотосинтетичні аплікації.

Головне – не забувати поливати

Сам шар водоростей був розроблений лондонською дослідницькою студією Post Carbon Lab. Виготовлено його виключно з природних матеріалів: мінералів, води, рослинних і дріжджових живильних речовин тощо. Засновники студії зазначають, що вони лише відтворили ті процеси, що й так відбуваються в природі, перенісши їх на текстиль. Весь процес створення водоростевого шару зайняв десь 7–10 тижнів, і за цей час колекція ввібрала 1,45 кілограмів вуглекислого газу. Щоб переробити таку кількість CO2, шестирічному дубовому деревцю знадобиться півроку.

Втім, кількість переробленого у такий спосіб двоокису вуглецю безпосередньо залежить від догляду за водоростевим одягом: йому потрібні належні освітлення, вологість та температура. Зокрема, у теплішому кліматі або влітку одяг з фотосинтезом буде активнішим.

Для команди Post Carbon Lab ця технологія є поки що пілотною, тож вони сподіваються, що користувачі та партнери на кшталт DS Automobiles допоможуть їм випробувати її та зібрати статистику.

Як показують дослідження, тривалість життя такого одягу може сильно варіюватися, але в разі правильного догляду вона становитиме не один рік. Для цього одяг треба щодня зволожувати, прати лише вручну та з використанням pH-нейтральних мийних засобів, зберігати у добре освітленому та вентильованому місці і не торкатися його нічим гарячим.

Розробники сподіваються, що ця технологія стане в пригоді як індустрії моди, так і автомобілебудуванню.

Для DS Automobiles така колаборація стала можливістю привернути увагу до Паризького тижня моди. Вона також служить підтвердженням намірів бренда випускати з 2025 року лише електричні або гібридні моделі автомобілів.

Джерело

Ідея тканини з живих водоростей вже якийсь час існує. Ізраїльські розробники навіть агітують робити таку тканину самотужки.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...