ЧИКсы вместо чипсов

Идея перекуса «налету» проявила себя даже в процессе реализации: в партнёрстве с брендинговой компанией POLARIS бренд Сhick&Go разрабатывался в сжатые сроки.

Активная молодёжь, студенты, офисные сотрудники, будь то стихийный обед или спонтанный пикник, — все, кто ориентирован на быстрый, вкусный и питательный перекус, могут теперь утолить голод одним махом: Сhick&Go — это как «чик — и готово». При разработке имени бренда важно было раскрыть саму суть продукта — натуральное куриное мясо (Сhick), а также передать простоту и удобство его потребления (Go).

Разработанный дизайн серии уникальных вертикальных упаковок работает на стимулирование импульсного решения о покупке: яркие пятна семафорят на полках супермаркетов, дифференцируя виды и рецептуры — филе, крылышки, со специями и т.д. Крупный фановый логотип, изображающий упитанную курицу, также работает на идею: Сhick&Go накормит на ходу. В основе разработки дизайна упаковки — идеология «всё по-честному»: на лице можно увидеть реальный продукт, узнать о том, что он готов, понять, где и как его лучше потреблять.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...