Carat в пятый раз становится №1 по оценке RECMA

В последнем отчете Qualitative Network Diagnostics независимой исследовательской компании RECMA сеть Dentsu Aegis Network заняла первое место благодаря позиции №1 агентства Carat в рейтинге. Carat уже в пятый раз вошел в список лидеров из последних шести отчетов Recma.  Глобальный рейтинг медиаагентств по состоянию на 31 октября 2015 г. выглядит так:

1. Carat
2. MediaCom
3. MEC
4. OMD
5. Mindshare
6. ZenithOptimedia
7. Havas Media
8. Starcom Mediavest Group
9. UM
10. PHD

 Рейтинг оценивает такие аспекты: новые бизнес-успехи агентств, сохранение бизнеса, награды и наличие талант-ресурсов внутри агентств. Все эти факторы влияют на присвоение дополнительных баллов.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Дума про інженерну геніальність та підприємницький підхід засновників Future Mechanics

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...

5 историй — 5 независимых маркетинговых агентств Украины с уникальным подходом в работе

Бизнес-журналист, специалист по развитию бизнеса Евгений Загладько собрал 5 историй о 5-ти независимых маркетинговых агентствах Украины с уникальным подходом в ...

UNIT.City запустив NEST — всеукраїнську точку росту для стартапів

Інноваційний парк UNIT.City 15 липня 2020 року оголосив про запуск масштабного проєкту NEST для стартапів. Проєкт об’єднує в собі акселератор ...

Компанія Amazon вводить смарт-візки у своїх офлайн-магазинах

Amazon Dash Cart обладнані цілим рядом сенсорів, вагами та камерами, які дозволяють точно визначити, який саме товар покупець кладе у візок.

15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в ...

Трансформації бізнесу, кризовий менеджмент та комунікації. Онлайн-конференція CASES

Коронакриза змінює все: бізнеси, попит, комунікації. Сьогодні трансформації мислення, підходів, бізнес-моделей та створення нових стратегій стають як ніколи актуальними. Онлайн-конференція ...