Альфа-Банк Украина начинает сотрудничество с агентством Tabasco

В ситуации очередного кризиса есть банки, которые не только выживают, но и активно действуют: запасаются капиталом, возвращают депозиты, поддерживают клиентов и дорожат своей репутацией. Среди наиболее устойчивых банков страны – Альфа-Банк Украина, который верит в то, что наше будущее – в наших руках. Об этом  – в новом имиджевом ролике Альфа-Банка, разработанном командой Tabasco.

 Мы хотим, чтобы каждый украинец поверил в себя, и понимал, что будущее – это не абстрактное понятие, оно создается его руками: здесь и сейчас. В наших силах творить будущее и менять его к лучшему. А когда делаешь что-то для страны – неважно, большое твое дело или пока не очень, необходима уверенность в финансовом партнере.

 Режиссером имиджевого ролика стал бельгиец Mitch (Michaël Bombeeck). За его плечами 10-летний опыт работы над международными рекламными кампаниями.

Клиент Альфа-Банк Украина:

Татьяна Черненко – Директор по стратегическому маркетингу ПАО “Альфа Банк”

Яна Бондарева – Руководитель проектов, Управление маркетинга ПАО “Альфа-Банк”

 

Агентство TABASCO

 

Production Family

Director – Mitch

DOP – Tony Kopec

1st AD – Маша Кондакова

Executive Producer – Настя Буковская

Producers – Илья Турчаник, Никита Буковский

Production Designer – Влад Дудко

 

Post Production Coffee Post

Sound Propeller

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

Супермаркет як арт-інсталяція: творчий колектив Meow Wolf збирається приголомшити Лас-Вегас

Як прорекламувати психоделічний та непередбачуваний імерсивний арт-експірієнс, особливо якщо ви його замаскували під (не)звичайний супермаркет? А дуже просто: берете типову ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...