3G – не роскошь!

Как показала практика, 3G-интернет для GSM-абонентов оказался удовольствием не из дешёвых. Более того, еще и ограниченным по трафику. Первые месяцы его использования открыли интересную особенность в поведении абонентов. Из-за дороговизны и ограничения трафика потребители используют 3G в GSM-сетях по чуть-чуть. Буквально зайти и выйти, проверить, хоть немножко взглянуть, начать здесь, а дома с Wi-fi продолжить. В общем – сомнительное удовольствие в маленьких порциях.

Теперь благодаря предложению от Интертелекома потребители смогут больше не стеснять себя такими маленькими порциями, а насладиться 3G на полную. 

Александр Кулаков, Creative Director, Havas Worldwide Kiev:

 

Поведение потребителей очень часто само демонстрирует проблему, важно ее заметить, осмыслить и правильно интерпретировать. Дальше дело техники – истории будут возникать одна за другой. Так получилось и с этой задачей – когда мы поняли, как ведут себя пользователи, решение пришло очень быстро. Здорово, что в очередной раз мы на одной волне с клиентом и нам удается создать для них концепцию, которая нравится им и нам. И искренне надеюсь – понравится потребителям.

Интертелеком:
 
General Director: Борис Акулов
Head of Marketing&Sales Department: Владислав Шульга
Head of Advertising: Олеся Заковряжина
Deputy Head of Advertising: Жанна Тымчук
Brand Manager: Глеб Черник
 
Havas Worldwide Kiev:
 
Creative Director: Александр Кулаков
Strategic Planning Consultant: Евгений Ивасюк
Client Service Director:Катерина Бурляй
Account Director:Александра Миргородская
Account Manager: Эля Алехина
 
Production: S13 Lytvynenko Films
Режиссер: Саша Литвиненко
Оператор: Евгений Губренко
Музыка: Propeller studios
Исполнительный продюсер: Женя Литвиненко
Продюсер: Борис Петренко
Post: Cinnamon
Animation: Евгений Лех

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Анімація WWF показує, що за останні 200 років океан став надто шумним місцем для китів

Доля морських ссавців, для яких через діяльність людини океан став надто шумним місцем (особливо для китів), зображена у зворушливому анімаційному відео.

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...