15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в рамках онлайн-конференції Technologication провідні експерти цих компаній розкажуть про те, як бізнесу зробити швидкий — і що найголовніше — грамотний перехід у бік діджиталу та інновацій.

Аттіла Ленг’єль, «Цифрова трансформація за допомогою AWS».

Аттіла Ленг’єль — менеджер з цифрової трансформації Amazon Web Services у регіоні EMEA

Аттіла Ленг’єль — менеджер з цифрової трансформації Amazon Web Services у регіоні EMEA. Вже понад 18 років він створює хмарні рішення і програми для цифрової трансформації компаній і держав.

Лукас Бернарді, «7 переваг машинного навчання».

Лукас Бернарді — провідний спеціаліст з Data Science у Booking.com

Лукас Бернарді — провідний спеціаліст з Data Science у Booking.com. У компанії він займається розробкою продукту, рекомендаційної системи, а також імплементацією штучного інтелекту в бізнес-процеси.

Олена Мажуга, «Як перетворити кризу в можливості».

Олена Мажуга — інвестиційний менеджер Genesis Investments

Олена Мажуга — інвестиційна менеджерка Genesis Investments. Вона працює у сфері венчурних інвестицій більше чотирьох років і починала з компанії TA Ventures. У Genesis Investments Олена відповідальна за пошук стартапів, відстеження трендів індустрії, супровід угод і допомогу портфельним компаніям.

Шаопон Лі, «Машинне навчання на практиці».

Шаопон Лі — Data & AI Business Lead у Microsoft

Шаопон Лі — Data & AI Business Lead у Microsoft. Він вже більше чотирьох років займається розробкою продуктів та впровадженням штучного інтелекту у бізнес-процеси компаній. У Microsoft Шаопон відповідальний за стратегію розвитку компанії у сферах даних та ШІ в Скандинавських країнах.

Подія буде присвячена технологіям, які компанії мають впроваджувати вже зараз, щоб продовжити розвиток і забезпечити собі стабільне зростання у майбутньому. На конференції виступлять:

Конференція буде корисна підприємцям, технічним директорам і менеджерам з розвитку бізнесу, фахівцям зі штучного інтелекту, хмарних технологій і Data Science, а також розробникам усіх рівнів. Спікери розкажуть про те, як грамотно проводити цифрову трансформацію бізнесу, познайомлять з реальними кейсами використання штучного інтелекту та інших сучасних технологій, обговорять методи створення інноваційної культури e колективі.

Експерти з Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com та Genesis Investments — на конференції Technologication про технології для бізнесу

Старт конференції Technologication запланований на 15:00, PMHUB.  Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації за посиланням. Деталі — на сторінці івенту у Facebook.


11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

LIONS Live: McCann Tel Aviv та IKEA розповідають про проєкт ThisAbles

Агенція McCann Tel Aviv запустила проєкт ThisAbles, створивши серію аксесуарів, які роблять меблі дружніми до людей з інвалідністю.

Під час пандемії 71% організацій в Україні запустили новий продукт або послугу

20 жовтня група компаній One Philosophy презентувала перше в Україні дослідження життєстійкості організацій під час Covid-19. Згідно з результатами дослідження, ...

артем афян

Авторское право, криптовалюта и искусство: интервью с юристом Артемом Афяном

Артем Афян — управляющий партнер компании Juscutum, которая специализируется в сфере IТ и защите бизнеса. Два года назад Афяну присвоили ...

Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Завісу таємниці трохи відхиляє новий тренд в соцмережах The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та її результат.

Чому звукові логотипи почали дратувати людей під час карантину (і що з цим робити)

Студія аудіобрендингу Man Made Music спробувала з’ясувати, як саме пандемія змінила ставлення до брендів, і, зокрема, як вплинули на це звукові логотипи.

PM GO 6.0 Join the Fight: Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про виживання бізнесу під час кризи

30 жовтня лідери індустрії з усього світу зберуться на безкоштовній онлайн-конференції PM GO 6.0 Join the Fight. Криза — це ...