Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.

На події виступатимуть фахівці з Міністерства цифрової трансформації України, Українського фонду стартапів, Українського Культурного Фонду, Klitschko Foundation, Планета Кіно, Нова Пошта, McDonald’s Україна, MEGOGO, міжнародної брендингової компанії Prophet, креативних агенцій Be—it Agency, Fedoriv Group, Havas Digital Kyiv, Lobods, Postmen, Sasquatch Digital, SEVENTEAM, Solutions for People.

Цього разу програма онлайн-конференції CASES структурована та максимально осмислена. В ній буде кілька секцій, кожна з яких буде присвячена окремим аспектам креативної економіки в умовах коронавірусної кризи.

Серед тем:

  • Карантин і сфера культури: ризики, виклики та несподівані плюси — Юлія Федів, Український культурний фонд
  • Державна підтримка в умовах кризи. Кейс Українського фонду стартапів — Павло Карташов, Український фонд стартапів
  • The Cosmopolitan of Las Vegas: кейс побудови стійкого бізнесу під час кризи — Артур Арутюнян, Prophet
  • Як компанії Fedoriv Group адаптували продукти і процеси всередині команд в період карантину — Світлана Сом, Fedoriv Group
  • Антикризові кейси Планети Кіно — Максим Белов, Планета Кіно
  • Кризові комунікації: як ми шукали спільну мову з українцями в карантин — Алеся Муджирі, McDonald’s Україна, та Крістіна Ніколаєва, Be—it Agency
  • Маркетинг-орієнтована інноваційна стратегія — практичні інструменти розробки і впровадження інновацій (кейс «Нова пошта») — Сергій Суханов, Нова пошта
  • Запуск освітнього онлайн-проєкту. Від ідеї до 6000 студентів за рік — Анатолій Попель, CASES
Маркетингові та бізнес-стратегії, кризовий менеджмент та комунікації в новій реальності — програма онлайн-конференції CASES

Онлайн-конференція відбудеться в форматі прем’єри. Тобто, учасникам буде надано доступ до записів, які вони можуть дивитись в зручний час, а не лише 11 липня.

Для всіх учасників спільноти CreativityUA діятиме промокод creativityua-friends зі знижкою 25% на онлайн-доступ. Деталі — за посиланням.


Протягом чотирьох днів з 20 по 23 серпня у киян і гостей столиці буде можливість відвідати традиційну культурну подію — ярмарок сучасного мистецтва Kyiv Art Fair, якому цього року виповниться п’ять років.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...