Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.

На події виступатимуть фахівці з Міністерства цифрової трансформації України, Українського фонду стартапів, Українського Культурного Фонду, Klitschko Foundation, Планета Кіно, Нова Пошта, McDonald’s Україна, MEGOGO, міжнародної брендингової компанії Prophet, креативних агенцій Be—it Agency, Fedoriv Group, Havas Digital Kyiv, Lobods, Postmen, Sasquatch Digital, SEVENTEAM, Solutions for People.

Цього разу програма онлайн-конференції CASES структурована та максимально осмислена. В ній буде кілька секцій, кожна з яких буде присвячена окремим аспектам креативної економіки в умовах коронавірусної кризи.

Серед тем:

  • Карантин і сфера культури: ризики, виклики та несподівані плюси — Юлія Федів, Український культурний фонд
  • Державна підтримка в умовах кризи. Кейс Українського фонду стартапів — Павло Карташов, Український фонд стартапів
  • The Cosmopolitan of Las Vegas: кейс побудови стійкого бізнесу під час кризи — Артур Арутюнян, Prophet
  • Як компанії Fedoriv Group адаптували продукти і процеси всередині команд в період карантину — Світлана Сом, Fedoriv Group
  • Антикризові кейси Планети Кіно — Максим Белов, Планета Кіно
  • Кризові комунікації: як ми шукали спільну мову з українцями в карантин — Алеся Муджирі, McDonald’s Україна, та Крістіна Ніколаєва, Be—it Agency
  • Маркетинг-орієнтована інноваційна стратегія — практичні інструменти розробки і впровадження інновацій (кейс «Нова пошта») — Сергій Суханов, Нова пошта
  • Запуск освітнього онлайн-проєкту. Від ідеї до 6000 студентів за рік — Анатолій Попель, CASES
Маркетингові та бізнес-стратегії, кризовий менеджмент та комунікації в новій реальності — програма онлайн-конференції CASES

Онлайн-конференція відбудеться в форматі прем’єри. Тобто, учасникам буде надано доступ до записів, які вони можуть дивитись в зручний час, а не лише 11 липня.

Для всіх учасників спільноти CreativityUA діятиме промокод creativityua-friends зі знижкою 25% на онлайн-доступ. Деталі — за посиланням.


Протягом чотирьох днів з 20 по 23 серпня у киян і гостей столиці буде можливість відвідати традиційну культурну подію — ярмарок сучасного мистецтва Kyiv Art Fair, якому цього року виповниться п’ять років.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

Конкурс Creative Review Photography Annual 2020 оголошує прийом заявок

У конкурсі Creative Review Photography Annual 2020 можуть взяти участь всі, хто має справу з фотомистецтвом: агенції, видавці, галереї, бренди, тощо.