WARC підраховує, як часто креативна робота є водночас ефективною

Спираючись на дані WARC Rankings, платформа WARC вирішила з’ясувати, чи існує кореляція між ефективністю та відзначеною нагородами креативністю, і чи зростає ефективність паралельно із креативністю.

Щороку WARC відстежує результати головних глобальних та регіональних конкурсів креативності і ефективності, щоб створити свій рейтинг WARC Rankings. Скориставшись даними цього рейтингу, команда WARC спробувала підрахувати, як часто креативна робота є водночас ефективною.

Вони порівняли дані з рейтингів, щоб побачити, скільки ідей, визнаних креативними, здобули нагороди ще й за свою ефективність, і чи були ефективнішими ті кампанії, які зібрали більше винагород за креативність.

Методологія

Ідея – це загальна креативна концепція. Одна ідея може охоплювати кілька кампаній, чи навпаки стосуватися лише якогось елемента кампанії.

В ході аналізу командою WARC було розглянуто ті ідеї, які здобували нагороди на конкурсах, відстежуваних для складання WARC Rankings в період з 2015 по 2019 роки. Тобто, якщо ідея визначається як висококреативна чи високоефективна, то ця ідея (чи її елементи) посідає високе місце в рейтингу WARC Rankings. Природно, що чим більше у кампанії нагород – тим вище її місце в рейтингу.

Із самим рейтингом можна ознайомитися тут: https://www.warc.com/rankings.

То як часто креативність є ефективною?

18% усіх ідей, нагороджених за креативність, мали нагороди й за ефективність.

Але якщо поглянути лише на ідеї, у яких було дійсно багато нагород за креативність, серед них буде вже 39% відзначених ще й за ефективність.

Тобто так, креативна робота часто є водночас ефективною, а високі відзнаки за креативність часто є ознакою високої ефективності ідеї.

Як же досягти креативної ефективності?

Найкращим ідеям властивий високий індекс креативних зобов’язань. Тобто ті кампанії, які тривають довше, залучають більше медіаканалів і мають більший бюджет, будуть, як наслідок, прибутковішими та ефективнішими в сфері продажів, розбудови бренда і примноження частки ринку.

Ось такий вигляд має цей індекс для загалом усіх кейсів WARC, висококреативних ідей та ідей, що є водночас і висококреативними, і ефективними.

5 характеристик кращих кампаній в плані креативної ефективності

TV

Висококреативні та високоефективні ідеї вдвічі частіше обирають саме телебачення своїм провідним медіаканалом.

Емоційність

Більш, ніж половина (54%), висококреативних і високоефективних ідей використовують емоції як свою креативну стратегію.

Мета

63% висококреативних і високоефективних ідей ставлять за мету примноження бренд-капіталу.

Ключові показники ефективності

56% висококреативних і високоефективних ідей є рушієм продажів.

Метрики

Понад 3/4 (78%) висококреативних і високоефективних ідей генерують PR та провокують жваве обговорення.

Джерело


Читайте також: експерти-маркетологи представили концепцію шести сходинок креативної ефективності під час LIONS Live.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн, з 21 по 25 червня. Нагадаємо, ...

Судмедексперт і письменник Володимир Саркісян про поєднання непоєднуваних професій та креативну популяризацію науки

Креативна особистість креативна в усьому. Більше того, вона завжди прагне розширити обрії реалізації своїх креативних здібностей. Володимир Саркісян — яскравий ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...