Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

За останні півроку у шести обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На це вказують дані нового дослідження соцмереж, яке провела комунікаційна агенція plusone.

Українська аудиторія Facebook та Instagram з липня 2020-го зросла на 1 млн кожна – до 16 та 14 млн відповідно. Кількість користувачів Facebook Messenger збільшилась на 800 тисяч – до 10 млн. А за допомогою рекламних інструментів Facebook тепер можна охопити на 1 млн користувачів більше, тобто 22 млн.

Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

Жителі майже усіх областей України віддають перевагу Facebook.

Винятком є три регіони: Харківська область, де Instagram має проникнення 38% проти 35% у Facebook, Одеська (42% та 41% відповідно) та Запорізька (36% та 35% відповідно). Facebook найпопулярніший у Київській (57%), Львівській (48%) та Дніпропетровській (48%) областях. Найнижче проникнення – у Кіровоградській (34%).

Найвище проникнення Instagram – у Київській (51%), Одеській (42%) та Дніпропетровській (41%) областях. Найменш популярною соцмережа є у Кіровоградській області (26%).

Дослідження соцмереж, яке провела комунікаційна агенція plusone

У більшості обласних центрів Instagram випередив Facebook за динамікою приросту. Спад проникнення Instagram відбувся у двох містах – Вінниці (-2,7%) та Полтаві (-3%). Натомість частка користувачів Facebook зменшилася у 6 обласних центрах (найбільший спад – понад 10% у Вінниці).

Instagram випереджає Facebook за часткою користувачів серед українців до 29 років.

При чому серед 18-23-річних та 25-26-річних рівень проникнення перевищує показник 100%. Це можна пояснити тим, що у молодих користувачів можуть бути декілька акаунтів у соцмережі чи наявність фейкових сторінок.

Обидві соцмережі продемонстрували зростання кількості користувачів у більшості вікових груп за останні пів року. Найбільший спад користувачів Facebook та Instagram зафіксовано серед 19-річних (понад 50 тис.). Facebook випереджає Instagram за збільшенням кількості користувачів у вікових групах 37-38 років та 52+ років.

Частка користувачів, які заходять у Facebook з десктопу знизилась на 8%.

Повна версія дослідження plusone доступна за посиланням.

Ілюстрація в заголовку: unsplash.com


Читайте також:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.